دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 09:19
فدراسیون در جذب حامیان مالی تلاش کند

هاشمی: رمز قهرمانی دانشگاه آزاد همدلی بود

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد با اشاره به این که تنها یک شکست را در طول فصل متحمل شده‌ا‌ند، گفت: همدلی و همکاری در مجموعه تیم دانشگاه آزاد ، عامل موفقیت این تیم بود.
کد خبر : 2072

مریم هاشمی در گقت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از کسب عنوان قهرمانی در سیزدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان آن هم در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم با اقتدار روی سکوی نخست این رقابت‌ها قرار بگیریم. در ابتدای فصل با مشکلاتی مواجه بودیم که خوشبختانه به رفع همه آن‌ها به عنوانی که شایسته آن بودیم رسیدیم.


سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد، تصریح کرد: ابتدای قصل به دلیل رفتن ناگهانی پاسور تیم و خالی شدن این پست با فشار روانی سنگینی مواجه شدیم اما خوشبختانه با همکاری مربی تیم و همکاری یک تیم دسته یکی توانستیم مژگان غلامی را در تیم جذب کنیم و با تلاش زیاد کادر فنی و بازیکنان از نظر تاکتیک و تکنیک تیم را به هماهنگی لازم نزدیک کنیم. باید اعتراف کنم که پاسور تیم ما روند صعودی قابل توجهی داشت و توانست به خوبی به تیم کمک کند و اجازه ندهد مشکلی از این ناحیه به تیم وارد شود.


وی با اشاره به این که در طول فصل تنها یک شکست را متحمل شدیم و در تمام دیدارهای دیگر به پیروزی رسیدیم، گفت: تیم گاز تنها تیمی بود که توانست به سختی و با نتیجه 3 بر 2 تیم ما را شکست دهد با این حال توانستیم در دور برگشت تنها شکستمان را جبران کنیم و با پیروزی در تمامی دیدارها قهرمان شویم.


هاشمی اضافه کرد: لیگ امسال نسبت به سال قبل کیفیت فنی بالاتری داشت و رقابت‌ها جذاب‌تر بود. هیچ تیمی از قبل خود را برتر نمی‌دانست و به همین دلیل حساسیت دیدارها بالا بود. با این حال به اعتقاد من آن‌چه که تیم دانشگاه آزاد را به قهرمانی این مسابقات رساند همدلی و همکاری بالایی بود که در بین تک تک افرا این تیم وجود داشت. از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا مدیریت تیم دانشگاه آزاد،‌ همگی هم قسم بودند و این رمز موفقیت تیم ما بود.


وی درخصوص برنامه‌های بعدی تیم دانشگاه آزاد ،‌گفت: پس از برگزاری آخرین دیدار در لیگ برتر که هفته آینده برگزار خواهد شد، محموعه دانشگاه آزاد برای تیم تصمیم خواهد گرفت و برنامه‌های بعدی تیم اعلام خواهد شد. هدف ما حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد بود.


سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون والیبال توجه بیشتری به والیبال بانوان داشته باشد و در زمینه جذب حامیان مالی برای تیم‌های بانوان تلاش کند تا لیگ بانوان هر سال پویاتر از سال قبل برگزار شود. بدون شک افزایش کیفیت لیگ می‌تواند منجر به قدرتمند شدن تیم ملی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته