دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1396 - 11:13
جمالی در گفت و گو با آنا:

اجازه بازدید از مراکز نظامی برای احدی صادر نخواهد شد/ ایران زمین بازی آمریکایی‌ها نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایت‌ها و پادگان‌های نظامی هر کشوری، جزو لاینفک امنیت ملی آن کشور به شمار می رود، گفت:‌ به هیچ فرد یا نهادی اجازه بازدید از سایت‌های نظامی و آگاهی از توانمندی‌های ایران داده نخواهد‌شد.
کد خبر : 207106

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به ادعای امریکا مبنی بر لزوم بازدید از سایت های نظامی ایران، گفت:‌ اولین بار نیست که چنین ادعاهایی از سوی آمریکا با استناد به گزارشات جعلی سازمان منافقین مطرح می شود. در این زمینه باید دانست که صاحبنظران نظامی و امنیتی دولت اوباما، بارها اذعان کردند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه برنامه هسته‌ای نظامی ندارد.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکبار برای همیشه برای اثبات حسن نیت خود، اجازه بازدید از سایت نظامی پارچین را صادر کرد که ادعای ما در عدم فعالیت در حوزه سلاح هسته ای به اثبات رسید، افزود: موضوع PMD ، در زمان مذاکرات هسته‌‌ای مطرح و آژانس نیز به بررسی آن پرداخت و بر اساس برجام مختومه اعلام شده و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز عدم فعالیت ایران در حوزه سلاح هسته ای را تایید کرد.


عضو کمیسوین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایت ها و پادگان های نظامی هر کشوری، جزو لاینفک امنیت ملی آن کشور به شمار می رود، تصریح کرد:‌ به هیچ فرد یا نهادی اجازه بازدید از سایت های نظامی و آگاهی از توانمندی های ایران داده نخواهد شد. همگان باید بدانند که ایران مانند برخی کشورها نیست که زمین بازی آنها باشد و هر زمان آمریکا اراده کند وارد این کشور شده و هر زمان اراده کند خارج شود.


نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا بداند که ایران بر سر منافع ملی خود با هیچ کسی شوخی ندارد، ادامه داد: امیدواریم آژانس انرژی اتمی با پایان دادن به این موضوع فکری برای آبروی خود بکند که قبلا با درز اطلاعات کشورها به آمریکا و رژیم صهیونیستی از دست رفته و استقلال خود را بدست آورد. امیدواریم آقای آمانو با چاره اندیشی مناسب از رسوایی جدید آژانس جلوگیری کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته