دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 11:56
روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مدیریت آلاینده‌های نفتی

دوره آموزشی مدیریت آلاینده‌های نفتی در اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان برگزار شد.
کد خبر : 20707

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان، جمال شاکری، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان در این دوره در سخنانی از آلاینده‌های نفتی بعنوان یکی از مشکلات زیست‌محیطی استان نام برد و گفت: وجود صنایع مهم نفتی و خطوط انتقال در استان ضرورت آگاهی و شناخت و مدیریت مواد نفتی را برای پرسنل محیط‌زیست استان خوزستان دو چندان کرده است.
وی سهم آلودگی هوای ناشی از فعالیت‌های نفتی را در استان خوزستان بیش از 50 درصد اعلام کرد و گفت: دستورالعمل‌های خاصی برای مدیریت این آلاینده‌ها از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست وضع شده است.
شاکری هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش توان علمی پرسنل ادره کل حفاظت محیط‌زیست در خصوص شناخت و مدیریت آلاینده‌های نفتی عنوان و تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا چنین دوره‌های آموزشی بیش از این برگزار شود.
بر اساس این گزارش، در این دوره آموزشی یک روزه، حسین ساسانی از مدرسان دانشکده نفت آبادان، آلاینده‌های نفتی را در سه حوزه آب، خاک و هوا و چگونگی اثرات آنها برطبیعت و راه‌های کنترل و مقابله با آنها را بر اساس استانداردهای کشور به پرسنل اداره محیط‌زیست خوزستان آموزش داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته