دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1396 - 10:56
حسن زمانی:

فقط افتخاری از منصوریان حمایت کرد/ دو کمیته به چارت تشکیلاتی باشگاه اضافه شد

عضو هیات مدیره استقلال گفت: اعضای هیات مدیره از عملکرد منصوریان ناراضی بودند ولی آقای افتخاری اصرار داشت که به این مربی فرصت دهیم.
کد خبر : 207065

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تصمیمی که اعضای هیات مدیره برای ادامه همکاری منصوریان با استقلال گرفتند گفت: «چیزی که در جلسه همه اعضا روی آن اتفاق نظر داشتند عملکرد ضعیف منصوریان در فصل اخیر است. منصوریان در 5 بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و نتوانست اعتماد هیات مدیره را جلب کند. اما آقای افتخاری درخواست داشتند با توجه به زحمتی که منصوریان برای استقلال کشیده و نتایج این تیم در فصل گذشته دو بازی دیگر هم به این مربی فرصت دهیم که سایر اعضا با نظر افتخاری موافقت کردند.»


وی ادامه داد: «منصوریان در دو بازی آینده تیم در جام حذفی و لیگ فرصت دارد تا خودش را نشان دهد و در صورتی که نتواند نتایج قابل قبولی کسب کند هیات مدیره تصمیم جدیدی در مورد حضور یا عدم حضورش در استقلال خواهد گرفت.»


عضو هیات مدیره استقلال در خصوص مصوبات جدید هیات مدیره در جلسه روز گذشته افزود: «در جلسه روز گذشته ما دو کمیته را مصوب کردیم. کمیته اول، کمیته فنی باشگاه است که با حضور 5 تن از پیشکسوتان باشگاه تشکیل می‌شد و روی عملکرد کادر فنی نظارت می‌کنند که تاکنون حضور آقایان قراب و جباری در این کمیته مشخص شد و باید 3 نفر دیگر هم برای حضور در این کمیته مشخص کرد.»


زمانی گفت: «کمیته دومی که در جلسه روز گذشته مصوب شد کمیته اقتصادی باشگاه بود که قرار است این کمیته هم شکل بگیرد و زیرنظر یکی از اعضای هیات مدیره و سایر افراد تشکیل شود. کمیته اقتصادی هم در مورد مسائل اقتصادی باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد و برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی تلاش خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب