دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1396 - 08:43

سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر به نام شهدای مدافع حرم مزین شد‎

سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به پیشنهاد سرپرست این واحد و موافقت شورای تخصصی فرهنگی به نام شهدای مدافع حرم مزین شد.
کد خبر : 207018

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد قائم‌شهر در جمع اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه با تبریک هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اهتمام بیشتر نسبت به موضوعات فرهنگی را خواستار شد.


سیدحسین ابراهیمیان با تأکید بر فعالیت‌های قائم به موضوعات قرآن و عترت، نماز و نیایش، حجاب و عفاف، توسعه طرح‌ها و برنامه‌های نو در این حوزه را ضروری دانست.


سرپرست واحد قائم‌شهر فعالیت گسترده‌تر تشکل‌های دانشجویی، توسعه کارکردهای فرهنگی هنری در حوزه فعالیت‌های کانون‌ها، هیات‌های مذهبی و کارگروه‌های استادان و دانشجویان را از اهم مأموریت‌های آینده در سال تحصیلی عنوان کرد.



در ادامه با بازآفرینی و توسعه کانون‌های دانشجویی، استقبال از دانشجویان جدید و برپایی گردهمایی ویژه با حضور آنان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی در مناسبت‌های مهم، تشکیل ستاد برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام، بازسازی و توسعه یادمان شهدای گمنام، برگزاری نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس، برگزاری هجدهمین عصر شعر عاشورا، تشکیل ستاد برگزاری پیاده روی اربعین حسینی موافقت شد و به تصویب اعضای شورا رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته