دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر راه و شهرسازی :

۲ هزار کیلومتر راه در کشور افتتاح می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهر‌سازی گفت: در هفته دولت ۲ هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی در کشور افتتاح می‌شود که ۱۰ درصد این راه‌ها در استان کرمان است.
کد خبر : 206962

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، امیر امینی در گفت‌وگو تسنیم در راور اظهار‌ داشت: 6 پیمانکار در محور کرمان، راور و دیهوک فعالیت می‌کنند که به لحاظ فنی با تامین اعتبار این پروژه مشکلی وجود ندارد.


معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهر‌سازی با اشاره به اینکه این پروژه از سال 89 آغاز شده و 400کیلومتر طول دارد گفت: شروع فعالیت مجدد پروژه از سال گذشته آغاز شده که امروز 20 کیلومتر از باند دوم محور کرمان، راور و دیهوک افتتاح شد.


وی با بیان اینکه 240 کیلومتر از این محور در استان کرمان واقع شده است افزود: در این مدت حدود 120 کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده و 120 کیلومتر دیگر باقی مانده که امیدواریم با تامین اعتبار و فعالیت بیشتر پیمانکاران تا 18 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.


امینی با اشاره به اینکه تا پایان امسال نیز حداقل 25 تا 30 کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد خاطر‌نشان کرد: برای اتمام بخشی از این محور که در استان کرمان واقع شده است نیازمند حدود 240 میلیارد تومان اعتبار هستیم.


این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر مطالبات پیمانکاران در این بخش حدود 60 میلیارد تومان است گفت: خوشبختانه پروژه‌ها فعال بوده و پیمانکاران در حال کار هستند.


معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهر‌سازی با اشاره به اینکه در هفته دولت 2 هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی در کشور افتتاح می‌شود افزود: 10 درصد از این راه‌ها شامل 147 کیلومتر راه اصلی و 100 کیلومتر راه روستایی در استان کرمان افتتاح می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: راه روستا معاون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته