دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 11:23
شهردار تهران مطرح کرد

بازگشت حیات به کلیدی‌ترین منطقه تهران

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه 12 شهرداری تهران از سوی سازمان زیباسازی، گفت: منطقه 12 یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است که با هدف‌گذاری درست در آن می‌توان حیات را به مرکز شهر بازگرداند.
کد خبر : 20693

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد باقر قالیباف با تاکید بر اینکه هویت شهروندی تهران در منطقه 12 بوده و متاسفانه طی 60 سال به مرور از بین رفته است، افزود: نمی‌توان 60 سال تخریب را 6 ساله احیا کرد اما می‌توان 6 ساله آن را در مدار آورد و قطعا از نظر من سازمان زیباسازی شهر تهران پیش قراول این فعالیت در منطقه 12 است.


وی با ابراز امیدواری از اینکه فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران به سمتی برود که حیات و زندگی را به این منطقه برگرداند، ادامه داد: اکنون فعالیت‌های صورت گرفته در خیابان داور، خیابان ناصر خسرو و میدان امام (ره) قابل تقدیر و تشکر است و تصور می‌کنم با یک هدف‌گذاری درست می‌توان این محدوده را به یک محل رفت‌وآمد و پیاده راه مناسب تبدیل کرد.


مبلمان شهری به سمت خلاقانه شدن پیش رفته است


قالیباف گفت: در مجموع روند خوبی در ساخت و نصب مبلمان شهری به خصوص از نظر خلاقیت صورت گرفته است که باید این روند ادامه پیدا کند.


وی ادامه داد: طراحی مبلمان شهری باید به گونه‌ای باشد که برای همه اقشار جامعه قابل استفاده و قابل توجه باشد.


به گفته شهردار تهران بسیاری از مبلمان‌هایی که در شهر تهران نصب شده است به درد خانم‌ها و بچه‌ها نمی‌خورد و بنابراین با استفاده از پتانسیل‌های دانشجویی و برگزاری مسابقات مختلف می‌توان روند خوبی را در اصلاح این مبلمان‌ها در پیش گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته