دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دهقانی در بازدید از آزمون کارشناسی ارشد:

74 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان فعال است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور در سالن های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بندرعباس از نزدیک در جریان نحوه و چگونگی برگزاری این آزمون قرار گرفت.
کد خبر : 20672

دکتر محسن دهقانی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی خواهران و برادران با ابراز رضایت از امکانات فراهم شده جهت برگزاری این آزمون به خبرنگار آنا گفت: وجود فضای دل انگیز و امکانات تهویه مناسب قابل تحسین است و امید است این فضای مطلوب رضایت داوطلبان عزیز را جلب کند.


وی اظهار کرد: 74 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه های آزاد اسلامی استان هرمزگان فعال است که اکنون بیش از 11 هزار دانشجو در استان در این مقطع تحصیل می کنند و در سال جاری نیز 3500 دانشجو در این مقطع به جمع آنان افزوده می شود.


دهقانی از نیازسنجی این منطقه برای افزایش رشته های کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در استان و وجود صنایع بزرگ پتروشیمی، نفت، گاز و کشاورزی این فرصت را در اختیار این منطقه گذارده تا با مدیریت مناسب حرکت خود را به سمت تحصیلات تکمیلی به خصوص در حوزه صنایع متمرکز کند.


معاون آموزشی واحد بندرعباس نیز در این بازدید تعداد شرکت کنندگانی که محل آزمون خود را بندرعباس انتخاب کرده اند 10 هزار و 314 نفر اعلام کرد و گفت: این آزمون در روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه (7 الی 9 خردادماه ) برگزار می شود.


مازیار یحیوی افزود: این آزمون در روزهای پنجشنبه با حضور 4378 نفر، روز جمعه 3792نفر و روز شنبه 2144 نفر به صورت متمرکز در دو حوزه امتحانی خواهران و برادران در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس برگزار می شود.


نتایج این آزمون در نیمه دوم شهریور سال جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: www.azmoon.org اعلام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته