دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 10:44

آغاز رقابت ایران در لیگ جهانی والیبال/ دلیران سرزمین پارس به دنبال غلبه بر یانکی‌ها

ایران در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال در سال 2015، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
کد خبر : 20670

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی 2015 به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. در دوره قبلی این رقابت ها، تیم ایران توانست با کسب عنوان چهارمی شگفتی ساز شود، اما در این دوره اوضاع کاملا متفاوت است چرا که تمامی تیم‌ها آشنایی کاملی با والیبال ایران پیدا کرده‌اند و دیگر با تیمی ناشناخته روبرو نیستند.‌


سعید معروف، سید محمد موسوی و فرهاد قائمی نقش کلیدی در مقابل آمریکا خواهند داشت به خصوص موسوی که می تواند روی حرکات سرعتی خود، مدافعان قدرتی آمریکا را با مشکل روبرو کند اما مهمترین نگرانی کواج برای دیدار مقابل آمریکا مصدومیت فرهاد ظریف است. در صورتی که لیبرو با تجربه ایران نتواند برای این دیدار به آمادگی کامل برسد، عبدالرضا علیزاده جایگزین وی خواهد شد.


از طرف دیگر آمریکایی ها به دنبال آغازی قدرتمندانه در لیگ جهانی 2015 هستند. مهمترین نقطه قوت‌ آمریکا، سرویس های قدرتی بازیکنان این تیم است. با توجه به عدم حضور احتمالی ظریف در ترکیب اصلی تیم ایران، کواج باید فکری به حال این مسئله کند. در غیر این صورت شانس کمی برای غلبه بر تیم آمریکا خواهد داشت.


از دیگر جذابیت های این دیدار، تقابل مت اندرسون و سعید معروف خواهد بود چراکه این دو بازیکن مدتی را در تیم زنیت کازان روسیه همبازی بودند اما در بازی فردا رو در روی هم قرار خواهند گرفت.


گفتنی است دیدار ایران و آمریکا، فردا (یکشنبه-10 خرداد) راس ساعت 6:40 دقیقه صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته