دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1396 - 15:54
رئیس انجمن علمی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران :

رفع مشکلات نظام پزشکی نیازمند همکاری تمام پزشکان است

رئیس انجمن علمی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران عنوان کرد: حضور یک رئیس مقتدر و داشتن بدنه کارشناسی به تنهایی نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات حوزه پزشکان باشد بلکه تمام پزشکان باید در رفع موانع و مشکلات نظام پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر : 206586

دکتر علیرضا سلیمی، رئیس انجمن علمی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به انتخاب دکتر ایرج فاضل به عنوان رئیس نظام پزشکی کشور، گفت: دکتر فاضل شخصی اصلح برای ریاست است، زیرا ایشان دارای تجربه، اقتدار و تبحر ویژه‌ای است.


وی افزود: حضور یک رئیس مقتدر و داشتن بدنه کارشناسی به تنهایی نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات حوزه پزشکان باشد بلکه تمام پزشکان باید در رفع موانع و مشکلات نظام پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.


سلیمی در خصوص انتظارت جامعه بیهوشی ایران از ریاست جدید، گفت: در وهله اول انتظار ما این است با حضور رئیس جدید و تغییراتی که بدنه نظام پزشکی ایجاد می‌شود حدود اختیارات و قدرت این نظام بزرگ صنفی بیشتر شود.


وی افزود: افزایش جایگاه اجتماعی و شان پزشکی جزو دیگر انتظارات و خواسته‌های جامعه بیهوشی است که امید است با همکاری پزشکان بتوانیم در این مدت به این انتظار مهم دست پیدا کنیم.


رئیس انجمن علمی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران واقعی نبودن تعرفه‌ها را یکی از دیگر مشکلات پزشکان دانست و یادآور شد: اگر تعرفه‌های پزشکی واقعی شود بسیاری از مشکلات پزشکان در تمام حوزه‌ها و تخصص‌ها برطرف می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته