دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 16:15
اولین جلسه دادگاه دختر 7 ساله پارس آبادی برگزار شد

مادر آتنا: می‌خواهم خودم طناب دار را به گردن قاتل بیندازم/ وکیل: حکم قاتل ظرف یک هفته صادر می‌شود

وکیل پرونده آتنا اصلانی با اشاره به برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات متهم به قتل آتنا اصلانی در دادگاه کیفری یک استان اردبیل، گفت: رای متهم ظرف 7 روز آینده صادر شود.
کد خبر : 206575

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح امروز جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی با حضور پدر، مادر و مادربزرگ آتنا به عنوان اولیای دم و قاتل آتنا به عنوان متهم اصلی آغاز شد تا ساعاتی پیش ادامه داشت.


رسول شجاعی، وکیل پرونده آتنا اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات جلسه، گفت: دادگاه صبح امروز به صورت غیرعلنی برگزار شد و مقرر گردید ظرف یک هفته رای صادر شود.


وی افزود: در این پرونده قتل عمد، سرقت طلا و کیف پول و تجاوز به عنف به اثبات رسیده است.


وکیل پرونده آتنا اصلانی یادآور شد: پس از اعلام رای به مدت 20 روز متهم حق اعتراض و رسیدگی مجدد را دارد که البته قاضی به وکیل متهم تاکید کرده در این صورت اعتراض خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.


شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا متهم در جلسه دادگاه اظهارات اولیه خود را انکار کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: طی مصاحبه‌ای متهم اتهام خود را منکر شده بود اما دادگاه علاوه بر اظهارات متهم، نتایج پزشکی قانونی و شواهد موجود را نیز بررسی می‌کند.


در ادامه بهنام اصلانی، پدر آتنا به خبرنگار آنا، گفت: من و مادر آتنا تنها یک ساعت در جلسه دادگاه حضور داشتیم و نظر خود را اعلام کردیم اما به محض اینکه متهم قصد دفاع از خود را داشت، قاضی از ما خواست برای حفظ آرامش روحی و برای اینکه دچار تشویش فکری نشویم در بیرون راهروی دادگاه حضور داشته باشیم.


وی با بیان اینکه من و مادر آتنا از قاضی درخواست کردیم که متهم سنگسار شود، افزود: هم‌چنین از قاضی درخواست کردیم اگر امکان اجرای حکم سنگسار وجود ندارد ابتدا دستان قاتل که با دستشان دخترمان را خفه کرده بود قطع و سپس اعدام شود.


هم‌چنین مادر آتنا تصریح کرد: من از قاضی درخواست کردم، خودم طناب‌دار را به گردن متهم بیندازم.


بر اساس این گزارش، نتیجه پرونده قتل آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی پس از یک هفته مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته