دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1396 - 08:17
پندار خمارلو:

مجبوریم بدهی ژوزه را به صورت نقد پرداخت کنیم/برانکو در مورد تغییر برنامه تصمیم می‌گیرد

مدیر سانه‌ای پرسپولیس گفت: طبق حکم دادگاه باید مبلغ بدهی ژوزه که حدود 6 میلیارد تومان است را یکجا پرداخت کنیم که این موضوع فشار زیادی ر ابه باشگاه واردخواهد کرد.
کد خبر : 206569

پندار خمارلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد زمان حضور کادر فنی پرسپولیس در ایران و زیرنظر گرفتن تمرینات این تیم گفت: «برانکو و دستیارانش بعد از سپری کردن تعطیلات 5 روزه، یکشنبه شب به تهران بازمی‌گردند و از روز دوشنبه تمرینات را زیرنظر خواهند گرفت.»


وی در مورد برنامه فشرده پرسپولیس از 15 تا 21 شهریور گفت: «تیم باید روز 15 شهریور برای برگزاری بازی لیگ به تبریز برود و روز بعدش با گسترش فولاد بازی کند. 18 شهریور زمان اعزام تیم به دوبی و بعد از آن به ابوظبی است که روز 21 شهریور هم باید به مصاف الاهلی برویم. برنامه سختی است که باید کادر فنی در مورد آن نظر دهد. ما منتظر حضور برانکو هستیم تا اگر شرایط را ایده‌آل نبیند برای به تعویق انداختن بازی مقابل گسترش فولاد به سازمان لیگ نامه‌نگاری کنیم.»


وی در مورد حضور 5 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی و خستگی آنها برای بازی برگشت مقابل الاهلی گفت: «5 بازیکن اصلی تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند که تا روز 15 شهریور باید در اختیار تیم ملی باشند و یک روز قبل از بازی مقابل گسترش فولاد به تیم ملحق می‌شوند. قطعا فشار زیادی به آنها وارد می‌شود و در بازی برگشت مقابل الاهلی تاثیرگذار خواهد بود.»


خمارلو در مورد پرداخت بدهی دستیاران ژوزه و ابلاغ حکم این مربی پرتغالی به باشگاه افزود: «خوشبختانه بها درایت مدیران باشگاه بدهی دستیاران ژوزه پرداخت شد و در حال حاضر حکم ژوزه به باشگاه ابلاغ شده‌است که البته هنوز زمان دقیق واریز پول مشخص نیست و تنها چیزی که برای ما معلوم شد این است که باشگاه باید به صورت یکجا بدهی ژوزه را پرداخت کند و نمی‌توانیم این کار را قسطی بدهیم. کار سختی است که باشگاه بخواهد 6 میلیارد را به صورت نقد پرداخت کند اما مجبور هستیم که این کار را انجام دهیم تا فیفا تیم را جریمه نکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته