دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 15:41

تاکید رئیس واحد زرقان بر اعتلای مسائل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با تشکر از زحمات کارکنان و اعضای هیأت علمی توصیه کرد در راستای اعتلای مسائل فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تکریم ارباب رجوع بیش از گذشته اهتمام ویژه به عمل آید.
کد خبر : 206561

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی وادی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان همزمان با گرامیداشت جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع) و پاسداشت روز کارمند گفت: «ازدواج این دو بزرگوار به امر الهی صورت گرفت، زیرا فقط دو گوهر می‌توانستند مکمل و هم تراز یکدیگر باشند و اگر علی (ع) نبود احدی وجود نداشت که شأن و منزلت ازدواج با بانوی اول اسلام را داشته باشد و از طرفی این موضوع در مورد حضرت زهرا (س) نیز صادق است که اگر این بانوی دردانه نبودند همسری برای مولای متقیان علی (ع) یافت نمی‌شد. »


وی با تبریک به مناسبت انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی وی را شخصی فرهیخته و با سبقه علمی، فرهنگی و پژوهشی معرفی کرد و توفیق روزافزون برای دکتر رهبر و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد.


در پایان مراسم از کارکنان، استادان و دانشجویان برگزیده در مسابقات فرهنگی و ورزشی از فاطمه وجدانی به عنوان اولین بانوی کارمند بازنشسته این واحد دانشگاهی با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس به رسم یادبود قدردانی شایسته به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته