دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 13:56

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ هر چهار نماینده ایران در روز دوم حذف شدند

رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در پاریس پایتخت فرانسه در حال برگزاری است اما همه نمایندگان کشورمان از کسب مدال بازماندند.
کد خبر : 206507

به گزارش گروه ورزشی آنا، ۴ نماینده ایران در ۴ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در پاریس پایتخت فرانسه به مصاف حریفان خود رفتند.


در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل عبدالرحمن ابراهیم از قطر به پیروزی رسید. وی در دور بعد اما در دور بعد با نتیجه 6 بر 5 مغلوب آلان گوگایف، دارنده مدال نقره 2010 جهان از روسیه شد. وی برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال بود که آلان گوگایف در دور سوم مقابل حریفش شکست خورد تا نصیری از دور مسابقات حذف شود.


در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در دور اول مقابل ایلمان مختاراف از فرانسه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.حسین خانی در دور دوم با مویزه از رومانی کشتی گرفت و در یک کشتی یکطرفه و برتر با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به دور سوم راه یافت.


حسین خانی در این مرحله به مصاف یوهی فوجینامی، نفر سوم جوانان جهان از ژاپن رفت و در یک کشتی نفسگیر و پرافت و خیز با نتیجه 7 بر 6 مقابل حریف شکست خورد تا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.


در وزن ۷۴ کیلوگرم پیمان یاراحمدی دارنده مدال طلای آسیا در دور اول مقابل زلیمخان گاژیف از فرانسه در حالیکه ۴ بر صفر پیش بود در نهایت ۸ بر ۴ شکست خورد. با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، یاراحمدی از دور رقابت ها کنار رفت.


در این وزن جردن باروز دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا در دور نخست به سختی و با نتیجه ۷ بر ۵ از سد علی شعبان‌اف بلاروس و دارنده ۲ مدال برنز جهان گذشت.وی در ادامه سوسوکه تاکاتانی نایب قهرمان جهان از ژاپن را 12 بر 2 شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله با نتیجه 13 بر سه زلیمخان گاژیف از فرانسه را شکست داد تا با توجه به این نتیجه یاراحمدی از گردونه مسابقات حذف شد.


در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول با نتیجه 8 بر 6 الکساندر هوشتین از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم‌اُف، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. این کشتی گیر ازبکی در دور سوم مقابل حریفش شکست خورد تا محمدی هم از گردونه مسابقات حذف شود.



در پایان مسابقات 4 وزن نخست حسن یزدانی موفق به کسب مدال طلای وزن 86 کیلوگرم شد. رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم سیزدهم شد، بهنام احسان‌پور در 61 کیلوگرم به عنوانی بهتر از چهاردهمی نرسید و یدالله محبی در سنگین وزن نیز نهم شد.



این خبر به روز رسانی می‌شود...


انتهای پیام/

برچسب ها: پاریس کشتی ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته