دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 14:07

ثبت‌نام اینترنتی نیمسال اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از 12 شهریور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 این دانشگاه را اعلام کرد و گفت: «ثبت‌نام اینترنتی نیمسال اول دانشجویان از دوازدهم شهریورماه آغاز می‌شود.»
کد خبر : 206467

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید سلامی اظهار کرد: «انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان از تاریخ دوازدهم شهریور 96 آغاز و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت«.


وی آغاز کلاس‌ها را از بیست و پنجم شهریور اعلام و اظهار کرد: «دانشجویان می‌توانند برای حذف و اضافه دروس خود از تاریخ 10 لغایت 13 مهر 96 اقدام کنند«.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه دانشجویان باید در مهلت مقرر نسبت به امور آموزشی خود اقدام کنند افزود: «ترم تحصیلی 97-96 این دانشگاه در تاریخ 14 دی‌ 96 به پایان خواهد رسید و امتحانات پایان‌ترم هم از تاریخ 16 دی آغاز و تا 1 بهمن 96 ادامه خواهد یافت«.


سلامی تذکراتی نیز به دانشجویان داد و گفت: «هر دانشجو موظف است شخصا برای انتخاب واحد اینترنتی در تاریخ‌های یادشده اقدام کند و مسئولیت رعایت پیش‌نیاز دروس و سقف واحد مجاز با خود او است«.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.iau-shahrood.ac.ir و یا تلگرام دانشگاه به آدرس PRiaushahrood@ از جزئیات زمان‌بندی ترم جدید آگاه شوند اظهار کرد: «پس از انقضای مهلت ثبت‌نام، انتخاب واحد به‌هیچ‌وجه انجام نخواهد شد و از دانشجویان تقاضا داریم در مهلت‌های مقرر نسبت به امور آموزشی خود اقدام کنند«.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته