دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 10:17

رئیس هیات مدیره استقلال امروز استعفا می‌دهد/ قریب نیامده می رود

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که فضا را برای ادامه فعالیش در این باشگاه مهیا نمی‌بیند قصد دارد امروز از سمتش استعفا دهد.
کد خبر : 206374

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که در میان آنان نام محمد حسین قریب مدیرعامل سابق آبی‌پوشان هم دیده می‌شد به نظر می‌آمد تا سیدرضا افتخاری که مدیرعامل آبی‌ها در فصل گذشته بود این پست را تحویل قریب بدهد و تنها به عنوان عضوی از هیات مدیره به فعالیتش در باشگاه استقلال ادامه دهد ولی اتفاقات برخلاف انتظار رقم خورد و افتخاری همچون گذشته مدیرعامل آبی‌پوشان باقی ماند و جالب اینکه سمت سحنگویی را هم برای خود حفظ کرد تا دیگر اعضای هیات مدیره حق صحبت با رسانه‌ها را نداشته باشند.


با وقوع اتفاقاتی که در هیات مدیره باشگاه استقلال افتاد و با توجه به عدم تغییر در سیاست‌های کلی این باشگاه قریب که به شرایط موجود در استقلال اعتراض داشت و حاضر نبود به عنوان رئیس هیات مدیره در استقلال به همکاری ادامه دهد اعتراض خود را با عدم حضور در جلسات هیات مدیره به اطلاع همگان به خصوص مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد.


ادامه دار شدن غیبت قریب در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال بدون واکنشی از سوی وزارت ورزش همراه بود و در این میان افتخاری اعلام کرد مشکلی نیست و قریب به زودی در جلسات شرکت می‌کند. زمانی دیگر عضو هیات مدیره استقلال هم در این رابطه به خبرنگار ورزشی آنا(اینجا) گفت که قرار است با قریب جلسه داشته باشد و او را راضی به حضور در جلسات هیات مدیره کنم.


حال آبی‌پوشان که در 5 هفته گذشته در نتیجه‌گیری ناموفق بودند با موج اعتراضات شدید هواداران به منصوریان چاره را در برگزاری جلسه فوری هیات مدیره دیدند. برگزاری جلسه فردای هیات مدیره باشگاه بسیار حیاتی است و این در شرایطی است که عنوان شده قریب باز هم قصد ندارد در این جلسه شرکت کند اما اهمیت بالای جلسه فردا نیاز به حضور همه اعضا را دارد و قریب برای آنکه بر سر مواضع خود باشد گفته که قصد حضور در جلسه هیات مدیره را ندارد و این موضوع به‌ نوعی بیانگر آن است که او تصمیم به استعفا دارد.


باید دید قریب استعفای خود را عملی می‌کند یا اینکه وزارت ورزش با کمک دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نمی‌گذارند قریب از استقلال جدا شود.


در این میان کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به اتفاقاتی که در هیات مدیره باشگاه استقلال رخ می‌دهد، به خبرنگار ورزشی آنا(اینجا) گفت: «وزارت ورزش در انتخاب خود دچار اشتباه شده است. اعضای هیات مدیره باشگاه همدیگر را قول ندارند وگرنه جلسات با حضور کلیه اعضا برگزار می‌شد. پس اعضای هیات مدیره این کاره نیستند که بعد از این همه وقت هنوز جلسه‌ای با حضور کلیه نقرات برگزار نشده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته