دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 10:16
واکنش شهردار تهران به شایعات؛

نجفی: تا حکمم امضا نشود؛ به شهرداری نمی‌آیم

نجفی شهردار تهران در کانال تلگرامش به شایعات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد و اعلام کرد: تا زمانی که حکمم امضا نشود به شهرداری نمی‌آیم، اما در دفتر خود خارج از شهرداری جلسات و کارها را ادامه خواهم داد.
کد خبر : 206362

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدعلی نجفی با اشاره به جلسه امروز صبح خود با معاونان و مدیران شهرداری تهران در کانال تلگرامش نوشت: « هدف اول و مهم ما خدمت به نظام و مردم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیامدیم که شهرداری را به هم بریزیم.
وی به شایعات هفته‌های اخیر هم اشاره و افزوده است: شایعه کرده بودند ۱۰ گروه در حال برنامه نوشتن برای من بودند، همچنین شایعه کرده بودند ۸۰۰ مدیر بلافاصله در شهرداری مستقر می‌شوند که صحت نداشت.
شهردار تهران ادامه داده است: شایعه کرده بودند که تعداد کارمندان شهرداری را به ۱۵ هزار نفر تقلیل می‌دهم که آن هم صحت نداشت.


وی در جلسه با معاونان و مدیران شهرداری تهران همچنین تصریح کرده است: به آقای قالیباف گفتم مگر می‌شود ۱۲ سال شهردار تهران بود و زحمت نکشید که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم.


نجفی توضیح داده که تا زمانی که حکمم امضا نشود به شهرداری نمی‌آیم، اما در دفتر خود خارج از شهرداری جلسات و کارها را ادامه خواهم داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته