دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیش از 15 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان رقابت می‌کنند

دکتر محمود آقاجانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور در حوزه های امتحانی واحد کرمان از روند انجام این آزمون در استان ابراز رضایت کرد.
کد خبر : 20634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، وی با توجه به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی بر کیفیت و توسعه تحصیلات تکمیلی گفت: برای ایجاد مراکز رشد و دانش بنیان باید توسعه تحصیلات تکمیلی به موازات هم حرکت کنند تا شاهد رشد و شکوفائی علم و تولید باشیم.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان یکی از اهداف جذب هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی را توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی دانسته و افزود: جذب هیئت علمی با هدف توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه و بالا بردن سطح کیفیت آموزشی صورت گرفته است، برای همین افرادی که جذب می‌شوند باید سوابق درخشان علمی و پژوهشی داشته باشند که خوشبختانه با تلاش همکاران جذب در استان این امر در حال پیگیری است.


معاون آموزشی واحد کرمان که در کنار رئیس واحد کرمان، معاون هماهنگی استان را در این بازدید همراهی می کرد هم با ارائه آماری از شرکت کنندگان توضیح داد: امسال بنا به برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه در استان کرمان تنها واحد کرمان به عنوان میزبان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد معرفی شد.


دکتر مهدی فروغی با توجه به تعداد شرکت کنندگان تصریح کرد: مجموعا 15739 نفر در شش نوبت از صبح پنج شنبه تا عصر شنبه به رقابت می پردازند.


فروغی افزود: 7390 نفر از داوطلبان را خواهران و 8349 نفر از شرکت کنندگان را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته