دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1394 - 21:28

برانکوایوانکوویچ: کی روش ثروتی از تجربه دارد/ نام بازیکنان مد نظرم را افشا نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیدن تمرینات تیم ملی لذت بردم.
کد خبر : 20629

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در گذشته نه چندان دور بازیکنان تیم ملی زیر نظر او تمرین می کردند، عصر امروز به ورزشگاه دستگردی محل تمرین تیم ملی رفت تا ضمن دیدار و گفت و گو با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای دقایقی تمرین ملی پوشان را زیر نظر بگیرد.


برانکو که به نظر می رسید از حضور در تمرین ملی پوشان خوشحال بود، در پایان تمرین گفت:« از حضور در تمرین تیم ملی و دیدن بازیکنان لذت بردم. این لذت وقتی بیشتر شد که مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان که در زمان حضورم در تیم ملی حضور داشتند را دوباره دیدم .»


وی در ادامه همچنین در مورد دیدارش با کارلوس کی روش گفت:«با سرمربی تیم ملی در مورد مشکلات و اینکه چطور می شود این مشکلات را از پیش رو برداشت صحبت کردم. موضوع دیگری که در موردش صحبت کردیم این بود که چطور می شود فوتبال ایران را ارتقا داد .»


سرمربی پرسپولیس در مورد دیدارش با کارلوس کی‌روش گفت:« با او در مورد مشکلات تیم ملی صحبت کردیم و اینکه چطور می‌توان فوتبال ایران را ارتقا داد. چه مشکلاتی باید حل شود تا اوضاع بهتر شود و پتانسیلی که تیم ملی و فوتبال ایران دارد و اینکه در آینده چگونه شرایط بهتر شود.»


برانکو در مورد حضور کی‌روش در تیم ملی گفت:« او ثروتی از تجربه دارد، در تیم‌های رئال و منچستر مربیگری کرده است و سرمربی تیم ملی پرتغال بوده است. تیم ملی باید چنین مربی داشته باشد که تجربه‌ای بیش از 30 سال را دارد.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز بازیکنانی هم برای تیمش در فصل آینده انتخاب کرد یا نه، گفت:«طبیعی است که روند انتخاب باید مداوم انجام شود و مشخص است که پرسپولیس باید تیمش را تقویت کند و بازیکنانی که جالب توجه هستند را جذب کند. اما ما بازیکنانی را که انتخاب کنیم به رسانه‌ها نمی‌گوییم بلکه باشگاه ابتدا تلاشش را برای جذب بازیکن انجام می‌دهد و پس از توافق و به نتیجه رسیدن مذاکرات نام آنها را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب