دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب نفیس نهج البلاغه به مدارس راه می‌یابد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کتاب ارزشمند و معنوی نهج‌البلاغه در مدارس تدریس شود.
کد خبر : 206146

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از تسنیم، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه کشور در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که در حال حاضر دشمنان با هر ترفند و حیله‌ای سعی در زیر سئوال بردن شیعیان و طراحی نقشه‌های مختلف برضد آنان دارند به همین سبب وظیفه بنیاد نهج‌البلاغه برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در این زمینه دوچندان می‌شود.
وی با تاکید بر علمی و تخصصی شدن بنیاد نهج‌البلاغه افزود: این موضوع از ابعاد مختلفی حائز اهمیت بسیار است که به همین منظور انتظار داریم این موارد مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر دست یابیم و خوشبختانه بنیاد نهج‌البلاغه در این ارتباط اقدامات بسیار قابل توجه و حائز اهمیتی را انجام داده است.


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: وارد شدن کتاب ارزشمند و معنوی نهج‌البلاغه به داخل مدارس نیز موضوعات حائز اهمیتی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این موضوع را محقق کرده و دانش‌آموزان را از همان ابتدا از معنویات و برکات این کتاب ارزشمند برخوردار کنیم.


عاملی بیان کرد: هوشیاری و اطلاع‌رسانی کامل در جامعه از دیگر اهدافی است که باید با جدیت و اهتمام ویژه به آن توجه واقع شود چرا که بی‌اطلاعی و عدم هوشیاری سبب می‌شود که مردم ندانسته فریب سخنان دشمنان اهل بیت(ع) را بخورند و از کتاب‌های آنان پیروی کنند.
وی تصریح کرد: زندگانی سراسر نورانی و با برکت امام علی(ع) دانشگاه و اقیانوس بی‌کران معرفت الهی است و بهره‌گیری از این کتاب ارزشمند و معنوی به طور حتم می‌تواند زمینه‌ساز رسیدن به پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای باشد و مردم را از بدی‌ها و سستی‌ها دور نگهدارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته