دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عبدالحسن برزیده در گفت‌وگو با آنا:

"پرواز در ارتفاع صفر" را برای هفته دفاع مقدس می‌رسانیم/ روایت زندگی خلبان نیروی هوایی در سریال

برزیده عنوان کرد: "پرواز در ارتفاع صفر"، تقریبا برای پخش آماده شده و جلوه‌های ویژه آن درحال انجام است. نگرانی از بابت آماده شدن برای هفته دفاع مقدس نداریم.
کد خبر : 206120

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کمتر از یک ماه تا آغاز هفته دفاع مقدس باقی مانده و تلویزیون از قبل برای این مناسبت برنامه‌هایی را مثل هرساله تدارک خواهد دید. خصوصا در حوزه آثار نمایشی مثل سریال‌ها که تاکنون ساخت و پخش "پرواز در ارتفاع صفر"، گویا برای کنداکتور این بازه زمانی تلویزیون، قطعی به نظر می‌رسد.


سریال کوتاهی که با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.


در همین رابطه عبدالحسن برزیده، کارگردان این سریال درباره آخرین وضعیت مجموعه مذکور به خبرنگار آنا گفت: "پرواز در ارتفاع صفر"، تقریبا برای پخش آماده شده و طی روزهای آینده نیز نسخه نهایی را به تلویزیون تحویل می‌دهیم. نگرانی از بابت آماده شدن سریال برای هفته دفاع مقدس نداریم.



وی همچنین گفت: فعلا جلوه‌های ویژه سریال درحال انجام است که البته همزمان با هفته دفاع مقدس یعنی از 31 شهریور "پرواز در ارتفاع صفر" قطعا روی آنتن خواهد رفت.


لازم به ذکر است؛ بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، بیژن افشار، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی پر بازیگر «پرواز در ارتفاع صفر» هستند.


این سریال به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط بوده که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می‌کند.



تهران لوکیشن اصلی این مجموعه است اما بخش‌هایی از قصه نیز در پایگاه نیروی هوایی اصفهان تصویربرداری شده است.


«پرواز در ارتفاع صفر» هفت کاراکتر اصلی و ۲۴ نقش فرعی دارد و این پروژه در حوزه دفاع مقدس بنا به سفارش مرکز امور نمایشی سیما در موسسه هدیه فیلم تولید شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته