دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1396 - 13:36
آینده مبهم منصوریان در استقلال

سکوت زمانی در مورد منصوریان/ همه چیز در جلسه هیات مدیره مشخص می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که تا قبل از تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه در مورد وضعیت منصوریان صحبت نخواهد کرد.
کد خبر : 206050

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران این روزها در بدترین شرایطش به سر می‌برد و بعد از باخت مقابل پدیده هواداران این تیم برای اولین بار خواستار استعفای منصوریان از سرمربیگری آبی‌پوشان شدند.


اما علیرضا منصوریان که بعد از بازی با حرکات عجیبش در کنار زمین و بوسیدن چمن ورزشگاه آزادی همه را بر این داشت که در کنفرانس مطبوعاتی از سمتش در استقلال استعفا می‌دهد اما اینکار را انجام نداد تا همه منتظر تعیین تکلیف هیات مدیره باشگاه در مورد این مربی باشند.


حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه برای روشن کردن وضعیت علیرضا منصوریان گفت: «زمان دقیق جلسه هیات مدیره هنوز از سوی باشگاه به ما اعلام نشد و قرار است در اولین فرصت این جلسه برگزار شود تا در مورد شرایط استقلال در روزهای اخیر تصمیماتی گرفته شود.»


وی با غیراخلاقی خواندن صحبت‌کردن در مورد منصوریان تا قبل از شروع جلسه هیات مدیره افزود: «به نظر من صحبت کردن در مورد وضعیت سرمربی تیم قبل از جلسه هیات مدیره کار غیراخلاقی است و باید منتظر باشیم ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و بعد از جلسه هیات مدیره پاسخگوی همه سوالات هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب