دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1396 - 11:27
با برگزاری چهارمین آزمون استخدامی؛

رقابت بیش از 300هزار متقاضی برای تصدی 11هزار شغل از فردا

متقاضیان شرکت در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور فقط تا ساعت 24 امشب دوم شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند.
کد خبر : 205988

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «بر‌اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت دریافت کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت 24 امروز پنج‌شنبه، دوم شهریور پایان می‌‌یابد. تا ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه دوم شهریور از 402 هزار و 430 داوطلب شرکت‌کننده در این آزمون، 261 هزار و 253 نفر پرینت کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده‌اند. به عبارتی دیگر 65 درصد داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.»


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور، ادامه داد: «داوطلبانی که تاکنون پرینت کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور را دریافت نکرده‌اند تا ساعت 24 امروز پنج‌شنبه دوم شهریور فرصت دارند پرینت کارت آزمون خود را دریافت کنند، بر‌اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون، 224 هزار و 214 داوطلب گروه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج در صبح و آزمون 178 هزار و 216 داوطلب گروه‌های 5 و 6 در بعد‌از ظهر فردا جمعه سوم شهریور در 53 شهرستان کشور و 118 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.»


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: «بر‌اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده برای شرکت در آزمون فوق در نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخ‌نامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم شامل سوالات تخصصی خواهد بود. برگزاری این آزمون در نوبت صبح از ساعت 8:30 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد؛ بنابراین داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند.»


توکلی ادامه داد: «سوالات آزمون استخدامی برای هر داوطلب شخصی‌سازی شده و سوالات دارای تنوع است؛ ضمن این که دفترچه سوالات عمومی شامل 100 سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است و داوطلبان باید در فرصت 110 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.»


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور یادآوری کرد دفترچه دوم نیز حاوی سوالات تخصصی است و سوالات عنوان شغلی هر یک از گروه‌ها در جدول شماره 2 در سایت سازمان سنجش مشخص شده و داوطلبان باید به سوالات تخصصی در مدت 80 دقیقه پاسخ دهند. با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور برای بهبود و ارتقای کیفی برگزاری آزمون نیاز به نظرسنجی از داوطلبان دارد، بنابراین لازم است داوطلبان فرم نظرسنجی را در پایان آزمون تکمیل کنند. تعداد 11 هزار و 126 نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور پذیرفته خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته