دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1394 - 12:42

نمایشنامه‌ «گام‌زدن بر یخ‌های نازک» نقد و بررسی می‌شود

کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ تئاتر ایران با هم‌کاری موسسه‌ی فرهنگی هنری بهاران، بیست‌ و هشتمین نشست شنبه‌ دوم، شنبه 9 خرداد ماه جاری برگزار و به نقد و بررسی نمایشنامه‌ «گام‌زدن بر یخ‌های نازک» خواهد پرداخت.
کد خبر : 20590

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کانون نمایش‌نا‌مه ‌نویسان خانه‌ تئاتر ایران، در نشست نقد و بررسی نمایشنامه‌ «گام‌زدن بر یخ‌های نازک» که ساعت 18شنبه 9 خرداد ماه برگزار می‌‌شود. نمایش‌نامه‌‌ گام زدن بر یخ‌‌های نازک نوشته‌ آراز بارسقیان و غلام‌حسین دولت‌آبادی با حضور نویسندگان اثر و نصرالله قادری (‌نمایش‌نا‌مه‌نویس، پژوهش‌گر، منتقد و استاد دانشگاه) و اصغرنوری (مترجم، نمایش‌نا‌مه‌نویس و مدرس تئاتر) نقد و بررسی می‌شود.


بر اساس این گزارش، سلسله‌ نشست‌های شنبه‌ دوم-شنبه‌ چهارم که اختصاص به نقد و بررسی نمایش‌نا‌مه‌‌ها و پژوهش‌های ادبیات نمایشی ایران و جهان دارد، از سال 91 تاکنون توسط کانون نمایش‌نا‌مه ‌نویسان خانه‌ تئاتر ایران برگزار شده است و اکنون نیز با مسئولیت اصغر نوری ( مترجم ، نمایش‌نا‌مه‌ نویس و عضو کنونی هیئت مدیره‌ی کانون نمایش‌نا‌مه ‌نویسان ) برگزار می‌شود.


نمایش‌نا‌مه‌ گام زدن بر یخ‌های نازک در سال 91 با شمارگان 1100 نسخه، در 276 قطع رقعی توسط نشر افراز منتشر شده‌ و اثر برگزیده‌ هفتمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در سال 92 و در سی ویکمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال به عنوان اثر شایسته‌ی تقدیر انتخاب و معرفی شده‌بود.


علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر تز زرتشت ، کوچه‌ی نور بخش، پلاک 21، موسسه‌ی فرهنگی هنری بهاران خرد و اندیشه مراجعه کنند .


ورود در این نشست برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته