دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 16:59

خبر خوب در روز پزشک؛ اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته پرستاری واحد گلپایگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با اعلام راه‌اندازی رشته پرستاری در این واحد اظهار کرد: که خبر راه اندازی رشته پرستاری بهترین و راهبردی ترین خبر برای تبریک روز پزشک است.
کد خبر : 205867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمیدرضا خدایی مقارن با روز پزشک در جمع خیرین حوزه سلامت که به همت مهندس بختیار، نماینده مجلس گردهم آمده بودند، خبر از اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته پرستاری دارد.


سرپرست واحد گلپایگان گفت: «ایجاد رشته علوم پزشکی از مطالبات اولیه مردم گلپایگان بود که با پیگیری‌های نماینده مجلس و راهبردهای علمیاتی دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و همکاری‌های بی‌دریغ معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از یک سال و نیم تلاش به ثمر نشست.»


علی بختیار نماینده مجلس نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت و ضرورت راه اندازی و پیگیری‌های لازم درباره سایر رشته‌های علوم پزشکی صبحت کرد و خیرین حوزه سلامت را برای پیشبرد و خرید امکانات به روز، برای واحد گلپایگان، ترغیب و تشویق کرد.


در پایان قرار شد جلسه مشترکی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان تشکیل و خیرین به‌صورت عملیاتی به تجهیز و راه اندازی رشته‌ها کمک کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته