دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 16:53
رئیس بیمارستان شریعتی:

طرح تحول سلامت وضعیت اسف‌بار بیمارستان‌ها را درمان کرد

رئیس بیمارستان شریعتی عنوان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت وضعیت بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها به شدت بهبود یافت و علاوه بر آن پرداخت از جیب مردم کاهش پیدا کرد.
کد خبر : 205831

دکتر احمدرضا سروش، رئیس بیمارستان شریعتی با توجه به تاکید وزیر بهداشت به تداوم طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم، گفت: طرح تحول خدمات ارزنده و بسیار خوبی را به مردم و مدیران مراکز درمانی ارائه کرده است.


وی افزود: شرایط بیمارستان‌ها قبل از اجرای این طرح بسیار اسف‌بار بود به گونه‌ای که بیمار باید برای تهیه برخی تجهیزات به خارج از بیمارستان می‌رفت، جهت دریافت برخی خدمات به صورت جداگانه پرداختی انجام می‌داد، تجهیزات بیمارستانی دچار مشکل شده بود و ... که با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از این مشکلات برطرف شد.


رئیس بیمارستان شریعتی با تاکید براینکه مزایای اجرای طرح تحول سلامت بسیار وسیع است، یادآور شد: قبل از اجرای این طرح پرداختی از جیب مردم به شدت افزایش یافته بود، هتلینگ بیمارستان‌ها از وضعیت مناسبی برخوردار نبود، بسیاری از بخش‌های بیمارستان نیاز به بازسازی داشت که خوشبختانه با توجه ویژه دولت و شخص وزیر بهداشت این وضعیت سامان یافت.


سروش با توجه به انتقادهای برخی افراد مبنی براینکه اجرای این طرح بدهی بیمه‌ها را به بیمارستان‌ها افزایش داد، خاطرنشان کرد: بدهی بیمه‌ها به بیمارستان ارتباطی با اجرای طرح تحول سلامت ندارد بلکه سازمان‌های بیمه‌گر به خوبی به تعهدات خوب عمل نمی‌کنند که این امر باعث شده بیمه‌ها نتوانند هم‌پای اهداف طرح تحول نباشند.


رئیس بیمارستان شریعتی یادآور شد: پس از اجرای این طرح علاوه بر مردم و مدیران مراکز درمانی، پزشکان نیز از نتایج آن بهره‌مند شدند .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته