دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 13:53

پیام معاون آموزشی وزارت بهداشت به مناسبت روز پزشک

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
کد خبر : 205756

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در متن پیام دکتر باقر لاریجانی آمده است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


سلامت یکی از ارکان مهم جوامع بشری است و پیشرفت و توسعه کشورها در گرو سلامت افراد آن جامعه می‌باشد. این امر مهم در جوامع مرهون وجود پزشکانی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به بیماران و التیام آلام افراد جامعه می‌نمایند.


حرفه پزشکی حرفه‌ای مقدس است که با سوگند برای کمک به هم‌نوعان و افراد دردمند آغاز می‌شود و پزشکان شریف کشورمان در طول دوران حرفه‌ای خود با رعایت اصول اخلاقی و شفقت و مهربانی به این سوگند پایبند بوده و به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران کمک می‌نمایند.


در این بین و در کنار حرفه طبابت، اساتید گرانقدر حوزه علوم پزشکی به امر خطیر تربیت پزشکان آینده کشور می‌پردازند؛ که موجب می‌گردد جایگاه تاثیرگذار این اساتید در حرفه پزشکی تداوم داشته و اندیشه‌های ایشان توسط شاگردانشان اشاعه و به آیندگان انتقال یابد.


ضمن تبریک روز پزشک به تمامی همکاران محترم که با دلسوزی در ارتقای سلامت مردم عزیزمان تلاش می‌نمایند، امیدوارم در حوزه آموزش علوم پزشکی کشور و با همکاری تمامی دست­‌اندرکاران این حوزه، شاهد تربیت پزشکانی با دانش و مهارت و متخلق به اخلاق حرفه­‌ای و اسلامی برای آینده نظام سلامت کشور باشیم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: روز پزشک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته