دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 14:22
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد:

ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) ازدواجی ساده با ساز و برگ اندک بود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: ازدواج دو عزیز حضرت رسول (ص) ازدواجی ساده و ساز و برگ اندک اما با صفا و صمیمیت فراوان بود.
کد خبر : 205731

دکتر کمال خواجه پور به خبرنگار آنا گفت: «در این روز فرخنده، ازدواجی ساده با ساز و برگی اندک، اما صفا و صمیمیتی بسیار صورت گرفت که تحسین همگان را برانگیخت و اسوه ای برای آیندگان شد، آن پیوند ساده و بی ریا جز پیوند دو معصوم و برگزیده، علی (ع) و فاطمه (س) نبود. برکت ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا، عمری به گستردگی آفتاب دارد، هم‏چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار شده است.»


به گزارش آنا در همین راستا مراسمی در مسجد شهید صدوقی (ره) دانشگاه آزاد یزد برگزار شد. در این مراسم دکتر ترکمانی استاد دانشگاه در جمع کارکنان دانشگاه با ذکر داستان‌هایی با موضوع ازدواج آسان بین جوانان درباره اهمیت کانون خانواده و نقش خانواده در پرورش جوانان مطالبی را بیان کرد.


وی با توجه به توصیه های اسلام درباره ازدواج بهنگام و جلوگیری از بسیاری از فسادهای اجتماعی به جوانان توصیه کرد که برنامه های شرعی اسلام را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند و از بسیاری خودباختگی های فرهنگ غربی رایج خودداری کنند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته