دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 12:47

اعطای بورس دو دانشگاه کره‌جنوبی به دانشجویان ایرانی

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشور کره‌جنوبی در دروه‌های تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ایرانی خبر داد.
کد خبر : 205727

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کشور کره‌جنوبی با اعطای تعدادی بورس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه کره و مقطع دکتری در دانشگاه ملی سئول به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی 2018 موافقت کرده است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم‌ها، نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این سامانه grad.saorg.ir اقدام کنند.


متقاضیان باید فرم شماره 1 اطلاعات متقاضیان بورس دولت‌های خارجی را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دولت‌های خارجی اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پست الکترونیکی bdiri@saorg.ir تا پایان وقت اداری 9 شهریور برابر با 31 آگوست 2017 ارسال کنند.


پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین این ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام اولیه می‌باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام می‌شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته