دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 12:31
خدابخشی در گفت وگو با آنا:

فراکسیون امید نگاه سیاسی را بر منافع ملت مقدم نمی‌کند

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با بیان اینکه نمایندگان فراکسیون امید در خصوص رای دادن به کابینه پیشنهادی دولت، نگاهی سیاسی نداشتند و عملکرد این فراکسیون نباید مورد انتقاد قرار گیرد، توضیح داد: فراکسیون امید در هیچ یک از تصمیم گیری‌های خود، نگاه سیاسی را بر منافع ملت مقدم نمی‌کند.
کد خبر : 205724

محمد خدابخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به عملکرد فراکسیون امید در عدم اعتماد به بیطرف گفت: بیطرف به دلیل عملکرد ضعیفش در دوران وزارت و نارضایتی‌های ایجاد شده در مناطق مختلف رای نیاورد.


نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه رویه انتقال آب در دوره مدیریت بیطرف در مناطق مختلف، اگر هم برای تامین آب شرب ضرورت داشت اما خسارت‌های زیادی را به مناطق مبداء و سرچشمه تامین کننده آب وارد کرد، توضیح داد: بر اثر این تصمیم‌گیری روستاهای زیادی خالی از سکنه شده و مردم به حاشیه شهرها مهاجرت کردند.


این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس دهم با بیان اینکه نمایندگان فراکسیون امید درباره رای دادن به کابینه پیشنهادی دولت، نگاهی سیاسی نداشته و عملکرد این فراکسیون نباید مورد انتقاد قرار گیرد، توضیح داد: فراکسیون امید در هیچ یک از تصمیم‌گیری‌های خود نگاه سیاسی را بر منافع ملت مقدم نمی‌کند.


عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در پایان افزود: کابینه پیشنهادی دولت از نظر سیاسی، کابینه معتدلی بود و نمایندگان صرفا بر اساس وظایفی که دارند و در راستای تحقق منافع ملت با وزرای پیشنهادی موافقت و مخالفت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته