دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 11:39

گرشاسبی:کاش عمان را با برد ترک می‌کردیم/در بازی برگشت جبران می‌کنیم

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: بازی خوبی بازیکنان مقابل الاهلی به نمایش گذاشتند اما ای کاش این دیدار با برد پرسپولیس همراه بود.
کد خبر : 205691

حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار اعزامی آنا به عمان ، در مورد بازی پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: «بازی خوبی بود هر دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار بودند. متاسفانه در ابتدای بازی گل خوردیم که همین موضوع باعث شد تا کمی شیرازه تیم از هم بپاشد. اما بازیکنان مردانگی به خرج دادند و به بازی برگشتند و موفق شدند نتیجه را جبران کنند. اما چه خوب می‌شد که این بازی با برد پرسپولیس همراه می‌شد.»


گرشاسبی در خصوص بازی برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: «بازی برگشت در ابوظبی کار سختی داریم اما امیدوارم بتوانیم این کار سخت را به سرانجام برسانیم تا تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.»


وی ادامه داد: «از همه ایرانی‌ها که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. در این هوای گرم به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بازیکنان و کادر فنی هم با تمام توان در این هوای گرم مایه گذاشتند و باعث شدند تا دست خالی عمان را ترک نکنیم.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور سفیر ایران در عمان در ورزشگاه شهر مسقط گفت: «جا دارد از حاج آقای شاهرودی تشکر کنیم که با حضورش در ورزشگاه به اعضای تیم روحیه داد. این بازی بحث ملی بود . پرسپولیس نماینده جمهوری اسلامی است که سفیر ایران هم این مساله را به خوبی درک کرد و در ورزشگاه حاضر شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته