دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1394 - 11:07
در گفت‌و‌گو با آنا

جعفرکاشانی : برانکو ابزار موفقیت را در اختیار ندارد/ هدایتی باشگاه‌داری بلد نیست

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است پرسپولیس و استقلال باید در قالب یک طرح ملی به بخش خصوصی واگذار شوند.
کد خبر : 20567

جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری با اشاره به اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس با شکل فعلی اشتباه است، اظهار داشت:« نگاه مسئولین ورزش به این دو تیم اشتباه است. باشگاه‌داری حرفه‌ای جایگاهش در ورزش ایران مشخص نیست چرا که هیچ زیرساختی برای باشگاه‌داری وجود ندارد. پرسپولیس و استقلال کارخانه سیمان نیستند که می‌خواهیم اینگونه آنها را واگذار کنیم. بلکه باید واگذاری این دو تیم بر اساس یک طرح ملی باشد.»


وی با تاکید بر لزوم واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت:«در صورتی که با نظارت دولت و در قالب یک طرح ملی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شدند، در آن زمان شاهد حضور افراد خبره و مدبر در مدیریت این دو باشگاه خواهیم بود چرا که بخش خصوصی به دنبال حفظ سرمایه و کسب سود است.»


جعفر کاشانی درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت:«پرسپولیس در بازی رفت هم عملکرد خوبی نداشت. ضمن اینکه به نظر من این تیم باید چند روز زودتر به عربستان سفر می کرد تا بازیکنان بتوانند با شرایط آب و هوایی آنجا خو بگیرند. مشخص بود که آنها در بازی برگشت از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی نداشتند. با وجود این پرسپولیسی‌ها صاحب چند شانس گلزنی بودند که اگر دقت بیشتری می‌کردند کسب برد مقابل الهلال دور از دسترس نبود.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو می‌تواند در لیگ پانزدهم م موفق عمل کند گفت:« موفقیت برانکو در تیم ملی، به خاطر وضع مساعدی بوده که در آن زمان برای او مهیا کرده بودند. اما در حال حاضر این شرایط وجود ندارد و ابزار موفقیت در اختیار برانکو قرار ندارد.»


کاشانی در پاسخ به این سوال که هیات مدیره پرسپولیس چه تصمیماتی برای فصل آینده اتخاذ کرده؟ اظهار داشت:«از زمان حضور نژادفلاح در پرسپولیس، وی اعتقادی به هیات مدیره ندارد و علاقه زیادی دارد تا کارها را خودش به تنهایی انجام دهد.»


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش بیان اینکه حسین هدایتی کارنامه خوبی در باشگاه‌داری ندارد و این کار را بلد نیست گفت:«حضور وی در تیم‌هایی نظیر ملوان و گهر دورود مشخص است. او اگر حرف من را گوش می کرد و توصیه‌های من را جدی می گرفت می‌توانست در باشگاه‌داری هم موفق باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته