دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 12:22
محمدرضا زادمهر:

بدترین پرسپولیس چند سال اخیر را در نیمه اول دیدم/ برانکو از بازی با لخویا درس بگیرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیمه اول بدترین بازی چند سال اخیر را انجام داد اما خوشبختانه موفق شد در ادامه بازی نتیجه را عوض کند.
کد خبر : 205663

محمدرضا زادمهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی گفت: «پرسپولیس در بازی شب گذشته یک شروع بسیار بد داشت و با گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کرد بازیکنان این تیم نتوانستند ارزش‌های خودشان را نشان دهند و تحت استرس قرار گرفتند. این بازی بعد تا دقیقه 60 ادامه داشت اما از در ادامه روند بازی بهتر شد و پرسپولیس توانست نتیجه را جبران کند.»


وی ادامه داد: «من نمی‌دانم دلیل اینکه پرسپولیس در 60 دقیقه اول بازی بد بازی کرد چه مساله‌ای بود اما از روزی که برانکو به پرسپولیس آمد تاکنون چنین بازی بدی در نیمه اول از این تیم ندیده بودم. پرسپولیسی‌ها در تمام بازی‌ها با فشاری که روی بازیکنان حریف ایجاد می‌کردند اجازه نمی‌دادند که تیم فرصت خطرناک داشته باشد اما در بازی شب گذشته در نیمه اول پرسپولیسی‌ها اصلا نتوانستند فشار زیادی روی الاهلی ایجاد کنند.»


زادمهر در خصوص تعویض‌های طلایی برانکو در زمین که باعث شد نتیجه بازی به سود سرخ‌ها برگردد بیان کرد: «برانکو در بازی‌های گذشته از دقیقه 70 به بعد تعویض می‌کرد اما مقابل الاهلی کار درستی انجام داد و از دقیقه 60 تعویض‌هایش را انجام داد. حضور منشا، کامیابی‌نیا و بشار رسن در زمین جان تازه‌ای به تیم داد و باعث شد که دو گل خورده را جبران کنند. اگر منشا در زدن ضربه آخر دقایق پایانی دقت می‌کرد شاید می‌توانستند بازی را هم با برد پشت سر بگذارند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم برای صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان گفت: «پرسپولیس کار سختی مقابل الاهلی در ابوظبی دارد اما این تیم را می‌توان شکست داد. برانکو باید فیلم بازی لخویا در قطر را دوباره ببیند و از این بازی درس بگیرد که چطور در آن شرایط حساس با تمرکز بالا موفق شد شرایطی در تیمش حاکم کند که توانست لخویا را شکست دهد. قطعا در بازی برگشت مقابل الاهلی هم می‌توانند نتیجه را به سود خودشان برگردانند و به دور بعد صعود کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته