دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 12:29

ترامپ به مردم آمریکا دروغ می‌گوید

خبرنگار سی‌ان‌ان پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اجتماع ایالت آریزونا، گفت: سخنان ترامپ سراسر ابهام است و او فردی دچار اختلال مشاعر است.
کد خبر : 205643

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از وب سایت هیل، دان لمون خبرنگار آمریکایی به اظهارات ترامپ واکنش نشان داد و او را متهم به دروغ‌گویی به مردم امریکا کرد.


لمون خبرنگار سی‌ان‌ان پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اجتماع ایالت آریزونا، گفت: سخنان ترامپ سراسر ابهام بود، او فردی دچار اختلال مشاعر است.


او فورا پس از اتمام سخنرانی ترامپ گفت: اینها اظهارات قلبی من است، چرا شاهد پنهان‌کاری ترامپ در سخنرانی‌اش بودیم؟ کسی که به راحتی مقابل مردم آمریکا می‌ایستد و به آنها دروغ می‌گوید و به آسانی تمامی مسائل، خصوصا وقایع، حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل، را تحریف می‌کند.


لمون افزود: او مشاعر خود را از دست داده که این امری شرم‌آور است(نگرانی من نه تنها برای این اجتماع بلکه برای تمامی کشور است) این همان کسی است که ما برای رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده انتخاب کردیم، فردی که همانند کودکی 6 ساله رفتار می‌کند و بعد از رفتن از میان مردم فرض می‌کند همگی دشمنان او هستند.


لمون همچنین با نفرت اظهار داشت:«سخنان ترامپ عاری از هرگونه درستی و راستی و خردمندی بودند»، او ادامه داد: ترامپ زخمی بزرگ و عمیق در حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل ایجاد کرد قطعا با مشاهده سخنرانی ترامپ، به عنوان یک شهروند آمریکایی به این فکر می‌افتید که دنیابه کدام سو خواهد رفت؟


قسمت اعظم سخنرانی ترامپ به دفاع از خشونت موجود در حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل و هجوم به رسانه‌ها به منظور پوششی برای واکنش گذشته‌‌اش،سپری شد. او هنگامی که ادعای خود را برای جمعیت بازخوانی می‌کرد،باز هم هردو گروه معترض را مقصر حادثه شارلوتسویل دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته