دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1396 - 10:19

آشنایی با دو گزینه‌ جانشینی منصوریان/ دوست برانکو در حوالی نیمکت آبی‌‌ها

مسئولان باشگاه استقلال دو گزینه خارجی را برای جانشینی منصوریان مدنظر دارند.
کد خبر : 205606

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کسب 4 امتیاز در پایان هفته پنجم برای استقلالی که هزینه‌های گزافی را برای جذب بازیکنان خود پرداخته از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه مورد قبول واقع نشده است. علیرضا منصوریان نتوانسته در استقلال موفق باشد و حتی هواداران آبی‌ها در پایان بازی با پدیده که با شکست دو بر صفر استقلال همراه بود خواهان برکناری او شدند.منصوریان بعد از باخت مقابل پدیده حتی در نشست خبری حاضر نشد که همین موضوع شایعه استعفای او را مطرح کرد هر چند که همان شب شکست استقلال گفته شد که طی 48 ساعت آینده تکلیف سرمربی آبی ةا مشخص می‌شود. در این میان گفته می‌شود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که از نتایج استقلال در لیگ راضی نیستند و این را در پایان آخرین جلسه خود اعلام کردند در تلاش هستند تا هر چه زودتر جانشین سرمربی خود را مشخص کنند از این رو واسطه‌های باشگاه با دو گزینه خارجی برای هدایت استقلال تماس برقرارکرده‌اند.


اولین گزینه زلاتکو دالیچ سرمربی 51 ساله یوگسلاو است که مربیگری را از تیم وارتکس کرواسی آغاز کرده‌است و پس از آن مربی تیم زیر 21 ساله‌های کرواسی شد. دالیچ پس از آن سرمربی رجیکا کرواسی شد و در ادامه هدایت تیم‌های دینامو تیرانا آلبانی، اسلاون بلوپو کرواسی، الفیصلی اردن و الهلال عربستان را پذیرفت. دالیچ در 3 سال گذشته سرمربی العین امارات بوده و همان مربی است که شکست 6 بر یک را به استقلال تحمیل کرد. این مربی یوگسلاو رابطه بسیار خوبی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد و دوستی صمیمانه‌ای با این مربی کروات دارد.



اولی اشتیلیکه آلمانی دیگر گزینه آبی‌ها است. اشتیلکه 62 ساله سابقه هدایت تیم ملی سوئیس، نیوچاتل سوئیس، والدهوف آلمان، آلمریا اسپانیا، دستیاری در تیم ملی آلمان، سرمربیگری تیم‌های زیر 19، 20 و 21 ساله‌های آلمان، تیم ملی ساحل ساج، اف‌سی سیون سوئیس، العربی و السیلیه قطر را داشته است. آخرین سرمربیگری اشتیلیکه در تیم ملی کره‌جنوبی بود که وی به‌خاطر کسب نتایج نه‌چندان خوب از هدایت این تیم برکتار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته