دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1394 - 23:05

رقابت بیش از 20 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در حوزه امتحانی واحد رشت

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: بیش از 20000 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در حوزه امتحانی واحد رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر : 20560

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر حسن کفایتی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 7، 8 و 9 خرداد همزمان با سراسر کشور در استان گیلان و در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.


نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان تعداد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را بیش از 20000 داوطلب خواند و تصریح کرد: داوطلبانی که در استان گیلان و سایر استان های همجوار حوزه امتحانی این واحد دانشگاهی را انتخاب کرده اند می توانند در 7 حوزه فرعی مشخص شده در کارت های امتحانی، حضور یافته و در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 شرکت کنند.


وی با بیان اینکه داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می پردازند، اظهار کرد: 7 هزار و 651 نفر در روز پنجشنبه، 5432 نفر در روز جمعه و 7100 نفر در روز شنبه در آزمون کارشناسی ارشد در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.


کفایتی، با برشمردن رشته های کارشناسی ارشد فعال در واحد رشت، افزود: در حال حاضر بیش از 10 هزارو 500 نفر در 9 واحد و مرکز دانشگاهی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان در 123 رشته / رشته محل مقطع کارشناسی ارشد، مشغول به تحصیل هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب