دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1396 - 17:49

کولاکوویچ: مسابقات ژاپن چالش بزرگی برای تیم ایران است/ به دنبال ارائه بازی های باکیفیت هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مهمترین موضوع برای تیم ملی والیبال ایران ارائه بازی های باکیفیت در ژاپن است.
کد خبر : 205488

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اولین تمرین تیم ملی والیبال بعد از کسب جواز مسابقات انتخابی جهان در اردبیل عصر امروز با حضور تمام بازیکنان برگزار شد.



ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در اولین تمرین تیم ملی بعد از مسابقات انتخابی قهرمان جهان در اردبیل گفت: در اردبیل شاهد عملکرد خوب بازیکنان بودیم و توانستیم در شرایط بسیار خوب نتایج قابل قبولی کسب کنیم و عنوان قهرمانی را برای ایران به ثبت برسانیم.


وی افزود: در مسابقات اردبیل جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کردیم و امروز اولین تمرین ما برای مسابقات جام قهرمانان قاره ای است که شهریور ماه در ژاپن برگزار می شود.



کولاکوویچ گفت: این مسابقات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که شش تیم از برترین های جهان در آن حاضر می شوند، چهار تیم به عنوان برترین تیم های قاره ها، ژاپن به عنوان میزبان و یک تیم با سهمیه وایلد کارت و به انتخاب فدراسیون جهانی و ژاپن در این رقابت ها حضور دارند.


وی خاطرنشان کرد: با تیم های بسیار قوی بازی داریم و نتایج دوره های قبل این رقابت ها به خوبی نشان میدهد که سطح مسابقات بسیار بالاست.مثلا تیم امریکا بازیکنانی مانند هلد و راسل را در ترکیب خودش دارد که البته در لیگ جهانی حضور نداشتند.


وی عنوان کرد: اولین بازی ما با ایتالیا است و دومین حریف ما هم امریکاست، سعی می کنیم هیچ حریفی را دست کم نگیریم، اولین هدف این است که خوب آماده بشویم و به تک تک بازی ها فکر کنیم، در مورد نتیجه صحبت نمی کنم و همه تلاشمان این است که سطح خوبی از والیبال را ارائه بدهیم، مسابقات ژاپن چالش بسیار خوبی برای ماست که بازیکنان بتوانند توانایی هایشان را نشان بدهند و سطح کیفی والیبال ایران را به نمایش بگذارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته