دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1396 - 16:50
چمران در گفت‌و‌گو با آنا:

طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها باید در شورای‌عالی ترافیک تصویب شود

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها در شورای شهر تهران به تصویب نرسیده است، گفت: این طرح باید ابتدا به شورای‌عالی ترافیک بروند و در آنجا تصویب شود.
کد خبر : 205475

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به ثبت‌نام طرح ترافیک موتور سیکلت اظهار کرد: این طرح هنوز در شورای شهر تهران تصویب نشده است، اما ثبت‌نام انجام می‌شود و بعد تصویب انجام خواهد شد.


وی با بیان اینکه تصویب این طرح به شورای چهارم نرسید، اضافه کرد: این طرح باید ابتدا به شورای‌عالی ترافیک بروند و در آنجا تصویب شود.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه موتورسیکلت‌ها باید در ابتدا از نظر پلاک‌ که قابل رویت و خواندن از طریق دوربین باشد، ساماندهی شوند، عنوان کرد: این اقدام ممکن است، آسیب‌هایی هم داشته باشد؛ از جمله آسیب‌های این طرح این است که موتور وسیله سریعی است و اگر بخواهد در محدوده‌ای از شهر نیاید سرعت خود را از دست داده و کارآیی لازم را نخواهد داشت.


چمران با بیان اینکه مهم‌تر از این موضوع برقی کردن موتورهاست، گفت: چرا که اگر این مقدار انرژی را بر برقی کردن موتورسیکلت‌ها بگذاریم‌ 20 درصد از آلودگی صوتی شهر کاهش پیدا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته