دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1396 - 09:52
خوردبین درگفت‌وگو با آنا؛

شناخت 100 درصدی از الاهلی داریم/ با همین تعداد هواداری که به عمان آمده‌اند می توانیم ببریم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: خوشبختانه شناخت 100 درصد و کاملی از حریف عربستانی داریم و برانکو اطلاعات لازم را در اختیاز بازیکنان قرار داده‌است.
کد خبر : 205261

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی آنا به مسقط، درباره آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با الاهلی که شب گذشته انجام شد، گفت: «به ما فرصت یک ساعته‌ای داده شد تا در ورزشگاهی که امشب بازی داریم تمرین کنیم. خوشبختانه تمامی بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می‌برند و تمرینات بسیار منظم و با برنامه‌ای هم انجام دادند.»


او درباره شناخت کادرفنی و بازیکنان تیم از تیم الاهلی بیان داشت: «خوشبختانه شناخت 100 درصد و کاملی از حریف عربستانی داریم. مربیان به طور کامل تیم الاهلی را آنالیز کردند و اطلاعات لازم را در اختیاز بازیکنان قرار داده‌اند تا به نتیجه خوبی برسیم.»


سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس بار دیگر از حمایت هواداران خود بی‌نصیب مانده، تصریح کرد: «این بدشانسی ما بود که نتوانستیم در این بازی هم از حمایت صدهزارنفری هواداران بهره ببریم. البته خیلی امیدوارم با همین تعداد هواداری که به عمان آمده‌اند هم تیم برنده شود و مسیر صعود هموارتر شود.»


او درباره اینکه هواداران امیدوار هستند پرسپولیس از این مرحله صعود کند و از آن طرف هم العین با حذف الهلال حرف سرخ‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود اظهارداشت: «ما هم دوست داریم این اتفاق بیفتد و العین بتواند الهلال عربستان را حذف کند تا حریف ما در نیمه‌نهایی نماینده امارات باشد تا در این مرحله در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود برویم البته با تساوی دو تیم در بازی بازی کمی کار نماینده فوتبال امارات سخت شده است.»


خوردبین درباره اینکه حضور پرسولیس در لیگ قهرمانان باعث می‌شود تا بازی‌های این تیم فشرده‌تر از سایر تیم‌ها شود و به بازیکنان فشار مضاعفی به این تیم وارد می‌شود، گفت: «این شرایط به خاطر حضور در بازی‌های آسیایی برای ما به وجود آمده و باید فشرده بازی کنیم. امیدوارم که در بازی‌های عقب‌افتاده هم برنده شویم تا صدرجدول را از دست ندهیم. مهم همت بازیکنان است که ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: محمود خوردبین
ارسال نظر
قالیشویی ادیب