دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1396 - 09:29
برانکوایوانکوویچ در گفت و گو با آنا؛

بازی مشکلی در انتظار پرسپولیس است/ بازیکنانم مقابل الاهلی با انگیزه هستند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: امشب بازی مشکل و دشواری در انتظارمان است اما تلاش می‌کنیم با عبور از الاهلی خود را به جمه چهار تیم برتر آسیا برسانیم.
کد خبر : 205249

برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار مهم پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به خبرنگار اعزامی آنا به مسقط، گفت: «بی صبرانه منتظر شروع مسابقه هستیم. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و سعی کردیم تا با آمادگی کامل و در بهترین شرایط به دیدار الاهلی برویم. بازیکنان در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و امیدوارم خوشحال و با افتخار بازی کنیم تا پیروزی شیرینی را به‌دست آوریم.»


او درباره اینکه پرسپولیس امشب با وجود میزبانی نسبت به الاهلی تماشاگران کمتری دارد، اظهارداشت:‌ «متاسفانه یار دوازدهم ما به اندازه‌ای که باید در ورزشگاه باشند نیستند. آنها همواره حمایت‌های بزرگی از ما کردند و این یک فقدان بسیار بسیار بزرگی است که ما نمی‌توانیم از تشویق منظم آنها همچون گذشته بهره ببریم. با این حال تلاش خواهیم کرد تا برنده باشیم و از عمان آنها را شاد کنیم. ضمن اینکه آنهایی که از ایران و یا کشور‌های اطرف خود را به مسقط رسانده‌اند آنقدر توانایی دارند که بیش از تماشاگران حریف اثرگذار باشند.»


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه انتظار هوادارانی که در تهران صعود پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست تصریح کرد: «ما هم برای این با الاهلی بازی می‌کنیم که برنده باشیم و در مرحله نیمه‌نهایی حاضر شویم. کارمان سخت است اما انگیزه‌ای که از حمایت هواداران چه از درون ورزشگاه و چه از پشت تلویزیون به بازیکنان ما می‌رسد کار را برای‌مان آسان‌تر می‌کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب