دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1394 - 13:35
مسعود معینی در گفت و گو با آنا:

دونادونی گزینه اول سرمربیگری استقلال است/ فرهاد مجیدی باید مربی یک تیم دسته اولی شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شانس مربی ایتالیایی برای سرمربیگری استقلال بیشتر از سایر گزینه ها است.
کد خبر : 20521

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «دوشنبه هفته آینده جلسه هیات مدیره استقلال پیرامون انتخاب سرمربی تیم برگزار خواهد شد.»


وی با بیان این که سرمربی استقلال قطعا تا 15 خرداد مشخص خواهد شد، عنوان کرد:«خیال هواداران راحت باشد. استقلال در فصل نقل و انتقالات حضور پررنگی خواهد داشت. یک تیم بزرگ احتیاج به بازیکنان و مربیان بزرگی دارد و نمی توان بدون مطالعه نسبت به انتخاب مربی و بازیکن اقدام کرد.»


معینی در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از گزینه ها برای سرمربیگری استقلال بیشتر است؟ گفت:« با شرایط فعلی، حضور مربی خارجی می تواند در استقلال تاثیر مثبتی داشته باشد.در بین گزینه های خارجی، شانس روبرتو دونادونی بیشتر از سایر گزینههاست. البته امیر قلعه نویی همچنان جزو گزینه های هیات مدیره برای سرمربیگری استقلال محسوب می شود»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شانس مربیانی همچون نامجو مطلق، فرهاد مجیدی و داریوش یزدانی برای سرمربیگری استقلال اظهار داشت:«این گزینه ها برای سرمربیگری استقلال بسیارجوان و بی تجربه هستند. به طور مثال سابقه مربیگری داریوش یزدانی برای من مبهم است . مجیدی هم با وجود این که شخصیت بزرگی دارد، اما هیچ سابقه مربیگری ندارد. به مجیدی پیشنهاد می کنم برای مدتی سرمربیگری یکی از تیم های دسته اولی را بپذیرد تا بتواند برای مربیگری در لیگ برتر باتجربه شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته