دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر تولید سریال «87 متر» در گفت‌وگو با آنا:

برای عیاری مدام حاشیه می‌سازند/ خبر توقیف سریال کذب است

حسن آقاکریمی گفت: عوامل «87 متر» بدون وقفه و برحسب برنامه‌ریزی تصویربرداری را در لوکیشن‌های مختلف تهران پیگیری می‌کنند و خبری از توقف نیست.
کد خبر : 205166

به گزارش گروه فرهنگی آنا، کیانوش عیاری پس از توقیف فیلم‌های اخیرش که همچنان اکران آن‌ها بلاتکلیف بوده، این روزها تازه‌ترین سریال خود را با عنوان «87 متر» جلوی دوربین برده است.


سریالی که فعلا در تهران تصویربرداری می‌شود گرچه برخی اخبار به نقل از رسانه‌ها، حکایت از متوقف شدن این مجموعه داشت!


با این حال حسن آقاکریمی، مدیر پروژه «87 متر» در گفت‌وگو با آنا ضمن تکذیب متوقف شدن ضبط سریال، اعلام کرد: هیچ توقفی در کار نیست و نمی‌دانم چرا برخی از این دست مطالب را منتشر می‌کنند؟


* فقط جابجایی لوکیشن داشتیم


وی افزود: ما در این چند روز فقط جابه جایی لوکیشن در سطح شهر تهران را داشته‌ایم و از فردا نیز گروه تولید به همراه بازیگران برای ضبط ادامه سریال به لوکیشنی در منطقه نیلوفر تهران می‌روند و در ضمن برخی سکانس‌های خیابانی را هم ضبط خواهیم کرد.


آقاکریمی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز تصویربرداری «87 متر» در خیابان میرداماد پیگیری می‌شود و بعد از آن به لوکیشن اصلی سریال یعنی محله چاردیواری خواهیم رفت.


* توقف کذب است


وی در عین حال اعلام کرد: من متوجه نمی‌شوم چرا برخی به نقل از خودشان، خبر کذب منتشر می‌کنند. شخصا این مسائل را تکذیب می‌کنم. تولید سریال کیانوش عیاری، همچنان ادامه دارد و بازیگران جلوی دوربین هستند. ضبط سریال طبق برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود.


لازم به ذکر است؛ قصه «87 متر» با بیش از 30 لوکیشن در تهران، یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است.


علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند؛ اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است.


رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود... .


علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال هستند.


این سریال دوشنبه 16 مرداد در لوکیشن خانه پوردورانی‌ها در خیابان قنبرزاده منطقه رسالت تهران کلید خورد و همه اعضای خانواده پوردورانی از جمله علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران مقابل دوربین رفتند.


عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر تولید: حسن آقاکریمی، مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی‌زاده، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدابردار: سیامک نیازی، طراح گریم: نازنین عرفی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: سعید رحیمی و مدیر تدارکات: رضا صادق.


مجموعه تلویزیونی «87 متر» کاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته