دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1396 - 14:19

سرلشکر باقری: رئیس ستاد ارتش ترکیه به ایران سفر می‌کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس ستاد ارتش ترکیه برای تکمیل مذاکرات اخیر و جمع‌بندی مباحث به‌زودی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد.
کد خبر : 205048

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر محمدحسین باقری در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره سفر اخیرش به ترکیه و دیدار و گفت‌وگو با مقامات سیاسی و نظامی این کشور، این سفر را موفق ارزیابی کرد و درباره دیدارش با حلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه اظهار کرد: در بحث انسداد مرزها و بستن مسیر قاچاقچیان هم از جهت انسانی و هم به لحاظ مهندسی، ترکیه فعالیت‌هایی را آغاز کرده که ما از آن استقبال می‌کنیم و نسبت به اقدامات جمهوری اسلامی در این جهت از سال‌های پیش گزارشی ارائه شد که اقدامات ایران و ترکیه در مرزهای مشترک مکمل یکدیگر خواهد بود.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره مقابله با تروریسم گفت: در مساله مقابله با تروریسم در مرزهای مشترک و جلوگیری از عبور تروریست‌ها که بعضاً اتفاق می‌افتد که ناامنی‌هایی را ایجاد می‌کند توافقات بسیار خوبی صورت گرفته است.


وی افزود: ان‌شاءالله رئیس ستاد ارتش ترکیه برای تکمیل مذاکرات و جمع‌بندی مباحث به‌زودی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد و در آن سفر مباحث، نهایی و کامل خواهد شد.


باقری گفت: در سفر بنده به ترکیه درباره مباحث امنیت منطقه نیز صحبت‌های مفید و کاملی انجام شد؛ درباره سوریه و عراق نیز مباحث خوبی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته