دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1396 - 12:24
نقوی حسینی در گفت‌وگو با آنا:

اصولگرایان با وزرای پیشنهادی موافقت و بیشتر اعضای فراکسیون امیدمخالفت می‌کردند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رأی مثبت اعضای فراکسیون ولایی نسبت به فراکسیون‌های دیگر بیشتر بود و ترکیب مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی به‌گونه‌ای شده بود که بیشتر اعضای فراکسیون امید با وزرا مخالفت و اصولگرایان از وزرا دفاع می‌کردند.
کد خبر : 204972

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره موضع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار کرد: ما پیش از برگزاری جلسات رأی اعتماد اعلام کردیم که برنامه‌های وزرای پیشنهادی را با رویکرد مثبت بررسی می‌کنیم و همین‌کار را هم انجام دادیم و می‌توانیم با اطمینان بگویم که رأی مثبت اعضای فراکسیون ولایی نسبت به فراکسیون‌های دیگر بیشتر بود.


سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: فراکسیون نمایندگان ولایی بنا بر چالش نداشت. رویکرد ما نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت بود و از همه وزرای پیشنهادی هم برای بررسی برنامه‌هایشان دعوت کردیم تا در فراکسیون حضور یابند. در مخالفت با وزرای پیشنهادی هم دیدید که بیشتر اعضای فراکسیون امید با وزرا مخالفت و اصولگرایان از وزرا دفاع می‌کردند.


وی گفت: وقتی ترکیب مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی را دیدم به مزاح به آقای عارف گفتم که این چه پدیده‌ای است که شما مخالفت می‌کنید و ما دفاع می‌کنیم! آقای میرزایی مخالفت می‌کند آقای ادیانی دفاع می‌کند.


نقوی حسینی درباره برگزاری نشست مشترک با فراکسیون مستقلین ولایی برای اجماع نظر درمورد رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، افزود: هیچ نشستی مشترکی با فراکسیون مستقلان ولایی نداشتیم.


نماینده مردم ورامین در مجلس درباره علت رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: دلیل رأی نیاوردن آقای بیطرف موضع فراکسیونی نبود. مسایل منطقه‌ای و حوزه‌های آبخیزداری با توجه به مشکلاتی که با احداث سدها در دوره مدیریت بیطرف اتفاق افتاد باعث شد که نمایندگان رأی موافق به بیطرف ندهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته