دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1396 - 14:38
در گفت و گو با آنا؛

میلادفخرالدینی: گسترش فولاد تیم جوان و کم تجربه ای است/ شایعات در مورد بوناچیچ دروغ است

میلاد فخرالدینی هافبک تیم گسترش فولاد تبریزگفت: تیم ما جوان و کم تجربه است که متاسفانه هنوز در مسابقات لیگ نتایج خوبی نگرفته است و امیدوارم با گذشت زمان بتوانیم بهتر کار کنیم.
کد خبر : 204915

میلاد فخرالدینی هافبک تیم گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره شرایط تیمشگفت: «متاسفانه تیم گسترش فولاد تا اینجای کار خوب نتیجه نگرفته است و با توجه به اینکه ترکیب تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان همگی جوان شدند می‌دانستیم که در شروع لیگ کار سختی پیش رو داریم. در تیم ما امسال هدف‌گذاری، جوانگرایی است و زمان می‌برد تا بازیکنان خودشان را پیدا کنند و مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی کنند.»


وی به بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: «ما خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم حداقل مساوی حق ما بود، اما متاسفانه با گلی که دقیقه 96 خوردیم همه چیز خراب شد و ما زمانی برای جبران نداشتیم. گل تساوی من هم دردی را دوا نکرد چرا که در دقیقه‌های پایانی ما گل خوردیم ولی با این حال ما به آینده امیدواریم و به طور حتم تیم در بازی‌های بعدی نتیجه خواهد گرفت.»
فخرالدینی در مورد سرمربیگری لوکا بوناچیچ در گسترش فولاد افزود: «بالاخره هر مربی سخت‌گیری‌های خودش را دارد. بوناچیچ هم همین طور است. او زمان تمرینات به شدت جدی است اما بیرون تمرین خیلی خوش اخلاق است. ولی همانطور که گفتم تیم ما جوان شده و نمی‌توانیم انتظار زیادی داشته باشیم و این تیمبه زمان نیاز دارد و سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن دارد.»


بازیکن تیم گسترش فولاد در پاسخ به اینکه نصیرزاده مدیرعامل این تیم اعلام کرده در خط دفاع و مهاجم بازیکن جذب خواهد کرد، اظهار کرد: «‌به هر حال تصمیم گیرنده کادرفنی است و آنها باید اعلام کنند در چه پست هایی بازیکن نیاز دارند. من امسال جذب این تیم شدم و تا به اینجای کار هم عملکرد بدی نداشتم اما انتظارم از خودم بیشتر است و باید در آینده بهتر عمل کنم. من سعی می کنم آنقدر خوب بازی کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و در جام جهانی بازی کنم و به این موضوع هم خیلی امیدوارم.»


فخرالدینی همچنین درباره اینکه مانند بازیکنان دیگر استقلال به AFC شکایت می‌کند تا طلبش را از این باشگاه بگیرد، عنوان کرد : «من قصد شکایت از باشگاه استقلال را ندارم چرا که این تیم درگیر مشکلات مالی فراوانی است و درست نیست که این باشگاه با مشکل جدیدتری مواجه شود. امیدوارم که مسئولان باشگاه استقلال به مرور زمان مشکلات مالی‌شان را حل کنند نا من در آینده بتوانم پولم را از این باشگاه بگیرم.»


وی در پایان به بازی مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «تیم ما برای رویارویی با پرسپولیس آمادگی کامل دارد و برای شکست این تیم به میدان می رویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته