دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1396 - 13:26
سرپرست استقلال خوزستان:

باشگاه‌ها نباشند سازمان لیگی هم وجود ندارد/ داوران چهارم با مربیان معروف سرشاخ نمی‌شوند

بهمن روشنایی گفت: آقای فتاحی باید بداند وقتی باشگاه‌ها وجود نداشته باشند سازمان لیگی هم وجود ندارد.
کد خبر : 204895

بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تغییر برنامه سازمان لیگ که بر اساس آن استقلال خوزستان مجبور شد تا به جای سه شنبه بازی‌اش را در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار کند گفت: «ما طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ قبلا به ما اعلام کرده بود برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرار بود تعطیلات تیم از روز چهارشنبه آغاز شود و حتی برای بازیکنان خارجی بلیط تهیه کرده بودیم. اما سازمان لیگ چند روز قبل از بازی اعلام کرد که به جای سه شنبه باید روز پنجشنبه به میدان بروید و باشگاهی اگر اعتراض هم کند جریمه می‌ شود و بازی را 3 بر 0 اعلام می‌کنند.»


وی افزود: «من از آقای فتاحی می‌خواهم تا تعاملش را با باشگاه‌ها بیشتر کند.وقتی باشگاه‌ها وجود نداشته باشند سازمان لیگی هم وجود ندارد. فتاحی حداقل باید چند روز زودتر این مساله را اعلام می‌کرد تا باشگاه‌ها هم بر اساس برنامه قبلی برنامه‌ریزی نمی‌کردند و برای بازیکنان خارجی خود حداقل بلیط تهیه نمی‌کردند. فتاحی نباید سریع موضع‌گیری کند و باشگاه‌ها را تهدید کند. وظیفه هر دو طرف است که احترام یکدیگر را حفظ کنند و با تعامل بیشتر کار را پیش ببرند.»


سرپرست استقلال خوزستان در خصوص صحبت‌های ویسی که گفته بود به هیچ وجه روز پنجشنبه بازی نخواهد کرد افزود: «ما با عبدالله ویسی صحبت کردیم و او را متقاعد کردیم که باید تابع سازمان لیگ باشیم و این بازی باید انجام شود. ویسی هم حق دارد چون به عنوان سرمربی تیم باید پاسخگو باشد. تغییرات سازمان لیگ تمام برنامه‌های ویسی را خراب کرد و او هم حق دارد که ناراحت شود.»


روشنایی با انتقاد از عملکرد داوران در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر گفت: «همانطور که تیم‌ها باید حواسشان به مسائل فنی و نقاط ضعف باشد داوران هم باید به نقاط ضعف خودشان بیشتر توجه کنند. متاسفانه داوران خط و داور چهارم عملکرد خوبی ندارند. در زمین فقط داور وسط همه‌کاره نیست و این داوران هم باید حواس خودشان را جمع کنند. داور چهارم با حرکاتی که کنار زمین انجام می‌دهد اعصاب نیمکت تیم‌ها را بهم می‌ریزد. مربیانی هستند که کنار زمین دست به هرکاری می‌زنند اما چون اسم و رسم دارند داور چهارم با آنها سرشاخ نمی‌شود اما تیم‌هایی که احترام این داوران را نگه می‌دارند برخورد بدی با آنها می‌شود و با حرکات خودشان اعصاب بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت را بهم می‌زنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب