دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1396 - 10:08
مهاجری درگفت‌وگو با آنا؛

مهاجری: نتایج استقلال به ما ارتباطی ندارد/ فصل گذشته چوب جوانی بازیکنانم را خوردیم

سرمربی تیم پدیده گفت: کاری به نتایجی که استقلال تا اینجا گرفته نداریم و امروز تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
کد خبر : 204878

رضا مهاجری درباره دیدار این هفته تیمش برابر استقلال و عدم‌نتیجه‌گیری آبی‌پوشان که قصد دارند با شکست پدیده از بحران خارج شوند، به خبرنگار ورزشی آنا،گفت: «اینکه استقلال تا اینجا چه نتایجی گرفته به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. ما باید درون زمین نمایش قابل قبولی داشته باشیم و امتیاز از دست ندهیم. بازیکنان ما پتانسیل این را دارند که برابر استقلال امتیاز بگیرند و بدون تردید در این بازی کاملا هدف‌مند بازی خواهیم کرد.»


او افزود: «بازیکنان ما انگیزه کافی برای گرفتن امتیاز برابر استقلال را دارند. اینکه حریف تیم پرمهره‌ای است و از حمایت هوادارانش بهره می‌برد ما را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. ما در این فصل نمایش رو به رشدی را ارائه کردیم و مقابل استقلال هم برنامه‌های مشخصی داریم. پدیده پیش از این هم موفق شده برابر استقلال امتیاز بگیرد و این بار هم تلاش می‌کنیم تا مقابل این تیم به اهدافی که داریم، برسیم.»


سرمربی تیم پدیده درباره تغییر ساعت دیدار تیمش با استقلال نیز بیان داشت: «فدراسیون فصل پیش هم بازی ما با پرسپولیس را به خاطر بازی‌های آسیایی این تیم تغییر داد. این فصل هم به خاطر پرسپولیس ساعت بازی‌مان عوض شده است. از فدراسیون می‌خواهیم که به خواسته‌های تیم پدیده هم توجه کند. ما 3 ماه پیش از مصطفی احمدی به خاطر آنکه با ما قرارداد داشت و به سیاه‌جامگان رفت، شکایت کردیم ولی هنوز هیچ پاسخی به شکایت ما داده نشده است.»


مهاجری در خصوص اینکه پدیده چه زمانی به هماهنگی کامل می‌رسد تا نتایج بهتری به دست آورد، گفت: «بعد از گذشت 4 هفته نمی‌توان تیمی را مورد بررسی قرار دهیم. فیلم بازی‌های ما موجود است و پیشرفتی که داشته‌ایم قابل مشاهده است. ما در این فصل با این نیت بازیکنان باتجربه را جذب کردیم تا از جوانی بیش از حد تیم‌مان کم کنیم.»


او ادامه داد: «فصل گذشته چوب جوانی تیم‌مان را خوردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. با آوردن بازیکنانی که در تیم‌های‌شان موثر بودند شرایطی را فراهم کردیم که با یک باخت روند نتیجه‌گیری تیم به مشکل نخورد و در چندین بازی متوالی امتیاز از دست ندهیم. امسال باتجربه‌تر شدیم و به مرور زمان با هماهنگ‌تر شدن بازیکنان تیم فضایی را حاصل خواهیم کرد که در هفته‌های پایانی حسرت امتیازات از دست‌رفته را نخوریم.»


سرمربی تیم پدیده با اشاره به اینکه تا پایان هفته چهارم قضاوت داوران رضایت‌بخش نبوده، تصریح کرد: «انتظار ما از داوران این نیست که به سود تیم ما سوت بزنند ولی می‌خواهیم قضاوت‌ها به‌گونه‌ای باشد که هیچ تیمی از ناحیه داوری متضرر نشود. ما برابر صنعت‌نفت و استقلال خوزستان از ناحیه داوری متضرر شدیم. به‌نظرم داوران در این دو بازی به اندازه لازم قاطع عمل نکردند. ما تلاش زیادی انجام می‌دهیم تا امتیازات را جمع‌آوری کنیم ولی با اشتباهات سهوی داوران نباید امتیازات مهمی را از دست بدهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته