دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1396 - 15:44
صد و شانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه‌قضائیه (5)

نویسنده کتاب «شنود اشباح» دادگاهی می‌شود

سخنگوی قوه‌قضائیه با اشاره به متهم بودن نویسنده کتاب «شنود اشباح‌»، گفت: دادگاه اینها برگزار می‌شود و اتهامات‌شان هم امنیتی است، اما فعلا از بیان جزئیات معذور هستم.
کد خبر : 204739

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدوشانزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه نویسنده کتاب «شنود اشباح» و مدیر یک سایت به خاطر جاسوسی برای اسرائیل در بازداشت هستند، اظهار کرد: اینکه بازداشت هستند یا خیر، آخرین خبر را نگرفتم، اما دادگاه اینها برگزار می‌شود و اتهامات‌شان هم امنیتی است اما فعلا از بیان جزئیات معذورم.


محسنی اژه‌ای یادآور شد: این پرونده دو متهم دارد.


توضیحات اژه‌ای درباره اعدام در ملأعام


سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره محدود کردن اعدام در ملأ‌عام گفت: نوعا مواردی در ملأعام اقدام می شود که اولا با شورای تامین استان هماهنگ می‌شود. ثانیا مواردی در ملأعام اقدام می‌شود که فلان جنایت، مردم را جریحه‌دار کرده است. برخی موارد در حکم دادگاه قید می‌شود و اگر شورای تامین هم ایرادی نبیند، اعدام در ملأعام اجرا می‌شود.


محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره پرونده املاک شهرداری، گفت: از بیش از 180 نفر در این پرونده تحقیق شده است. برخی کسانی که در این پرونده از آنها تحقیق شده، معاون شهردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته