دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1396 - 14:51
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

عزل بطحایی بزرگترین اشتباه دانش‌آشتیانی بود/ توجه به سند تحول بنیادین مهم‌ترین برنامه وزیر آموزش و پرورش است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توجه به سند تحول بنیادین را مهم‌ترین مساله در برنامه ارائه شده توسط وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانست و گفت: بطحایی از سوی سازمان برنامه و بودجه و دولت تحت حمایت است.
کد خبر : 204714

فرهاد فلاحتی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به انتخاب سید محمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، گفت: نمایندگان مجلس پس از بررسی‌های صلاحیت‌های فردی، کاری و سوابق کاری سید محمد بطحایی توانست را به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب کردند و رای اعتماد دادند.


وی افزود: بطحایی سوابق کاری درخشان و پتانسیل بالایی دارد و نمایندگان مجلس امیدوار هستند وی بتواند با حمایت مجلس، دولت و سازمان برنامه و بودجه بسیاری از مشکلات وزارت آموزش و پرورش از جمله مشکلات مالی، منزلت و جایگاه معلم و ... را برطرف کرد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی توجه به سند تحول بنیادین را مهم‌ترین مساله در برنامه ارائه شده توسط وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانست و گفت: بطحایی از بدنه وزارتخانه انتخاب شده و به دلیل اینکه سال‌ها در کلاس‌های درس حضور داشته و در دوره‌های قبل وزارتخانه سمت‌های تاثیرگذار و حساسی داشته به خوبی مسائل و مشکلات وزارتخانه را درک کرده است.


وی عزل بطحایی را یکی از اشتباهات فخرالدین دانش آشتیانی وزیر سابق آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: بطحایی از سوی سازمان برنامه و بودجه و دولت تحت حمایت است و عزل وی بزرگترین اشتباه یک وزیر است که متاسفانه این امر در کارنامه دانش آشتانی ثبت شد.


فلاحتی با بیان اینکه دوره وزارت دانش آشتیانی کوتاه بوده و نمی‌توان در خصوص تصدی‌گری وی نظرات دقیق و کارشناسی اعلام کرد، عنوان کرد: متاسفانه وزیر سابق در این مدت بسیار کوتاه به جای توجه به مسائل عمیق آموزش و پرورش درگیر تغییر معاونین شد، اما به طور کلی می‌توان گفت دانش آشتیانی کارنامه قابل قبولی نداشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته