دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با رفتن فرهادی؛

هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد

دکتر حسن روحانی، عصر امروز با صدور حکمی دکتر سیدضیاء هاشمی را به عنوان «سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناروی» منصوب کرد.
کد خبر : 204603

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر سیدضیاء هاشمی


براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌نمایم.


امید است با عنایات الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.


حسن روحانی


رییس جمهوری اسلامی ایران»


سیدضیاء هاشمی استاد دانشگاه تهران و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. او دارای مدرک دکتری جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران و دانشیار دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه است.


او متولد سال ۱۳۴۶ در یاسوج و دارای مدرک کارشناسی پژوهشگــری، کارشناسی‌ارشد و دکتر جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران و هم‌اکنون استاد گروه جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه نیز هست.


هاشمی دارای 20 طرح پژوهشی و 31 مدرک علمی در قالب مقاله، تالیف کتاب و ترجمه است و ریاست موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، ریاست مرکز مطالعات اجتماعی اقتصادی جوانان دانشگاه تهران، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه تهران، ریاست گروه علوم اجتماعی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، عضویت در کمیسیون تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو هیات مدیره مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران و ناظر طرح‌های مطالعات اجتماعی پروژه‌های سدسازی شرکت آب و نیرو در سال 83 را در کارنامه اجرایی و مدیریت علمی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته